Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Junkie på egne kropslige stoffer?

Gjest Guest_first_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_first_*

Nå har det seg sånt at jeg i det daglige har veldig lite følelser . Jeg får ofte komentarer at jeg er kald og at jeg har ingen følelse messige reaksjoner (mangel på signalstoffer med andre ord)

Dette fører derimot til at jeg blir ofte trøtt og sliter med konsentrasjon, hukommelse og det å tenke klart.

Det som derimot er intresant, er at mangelen på utløsning av signalstoffer bygger seg såpass opp at hvis jeg på en eller annen måte får utløst dette, så oppleves det så sinsykt kraftig. Jeg får frysninger i hele kroppen, sansene blir ekstra følsomme og det kjennes utroligt deiligt ut. Jeg blir såpass satt ut og det kan vare i flere timer Sist jeg hadde det varte det i over 12 timer. Kombinere det/time det med sex og det er få ting som kan bli bedre.

Jeg har aldri tatt narkotika, men kan tenke meg det er mye av samme følelsen.

Dette fører derimot til at jeg blir veldig rastløs når jeg ikke får utløst det som har bygget seg opp.

Jeg har dermed en stor trang til å stå på ski, hoppe i fallskjerm, eventyrlys, sex, massasje, bilsport, akrobatikk. Alt bare for å utløse/ sprenge demningen av signalstoffer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...