Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ute etter vennskap, bør jeg ringe?

Gjest Uteettervennskap

Anbefalte innlegg

Gjest Uteettervennskap

Heisann, poster dette anonymt da jeg ikke vil at dette skal tolkes feil av folk som kan lese det i min omkrets.

Var på vors hos ei venninne i kveld, og satt rundt og koste meg skikkelig mye. Mange hyggelige folk, og det var meg, to gutter til og ca 10 jenter (de fleste guttene i min vennekrets er så sykt umodne at jeg får vondt av å henge med dem). Utover kvelden merker jeg at jeg får mer og mer kontakt med ei jente der, og hun tok til slutt kontakt. Hun sa at hun lurte på om hun kunne snakke med meg, fordi jeg virka som en person som hun kunne snakke med. Så vi gikk ut en tur og begynte å snakke om personlige ting som for eksempel mobbing, kjærester, hva vi ser etter i en partner og lignende. Hun var tydelig brisen, og hvorfor dette har noe å si kommer jeg inn på senere. Uansett, jeg har aldri sett henne før, men vi fikk ganske god kontakt, og hun sa at hun syns jeg var en flott person. Hun sa hun var typen som er ute etter en god personlighet, og snakket en del om eksen, at han var utro, men at hun elsket ham fordi han var en flott person (noe han er). Men vi begynte etterhvert å holde hender, og jeg kom med komplimenter til henne, sa hun var pen, søt, hyggelig å snakke med, og jeg merket at hun ikke hadde hørt dette så mye før, noe som overrasket meg.

Etterpå ba hun meg komme ned på badet mens hun ordnet seg og bare snakke og slik. Hun ba meg "kose" med håret hennes, gre det med fingrene eller noe, whatever. Vi kysset til slutt, noe som overrasket meg, men stoppet ikke. Hun fikk et kyss tilbake, og så måtte vi dra. Vi dro til byen og snakket litt i taxien, men så ble vi adskilt.

For å si det sånn, jeg er fra Trondheim, og jeg dro med noen til Club ID, mens hun dro med noen andre på Ricks. Alle som har vært på disse utestedene vet at jeg valgte feil sted.

Men hun hadde glemt igjen nøklene, og jeg tilbød en seng, siden jeg har et ekstrarom i huset mitt. Men hun fikk skyss, så hun dro hjem til seg selv. Dette har ikke så mye å si da.

Greia er at jeg ringte og lurte på om vi skulle dra på cafe eller noe og snakke en dag, samme kveld, mens hun var full, og hun sa at det ville hun gjerne. Nå kommer dillemmaet mitt:

Skal jeg ringe henne til uka og spørre om hun ville bli med på cafe eller ikke? Hun virket veldig oppriktig og ærlig når hun var full, og det virker iallefall som om hun har en veldig god personlighet, og er en person jeg vil bli bedre kjent med. Ikke nødvendigvis som en kjæreste, men som venn. Iallefall i første omgang.

Hun er virkelig søt og hyggelig, og vil bli bedre kjent med henne, men er det noen vits å ringe? Ville du ringt tilbake? Jeg vil bare snakke og ha det hyggelig med en potensiell ny venn!

PS: Beklager for eventuelle skrivefeil, jeg er fortsatt litt full etter kvelden, og rommet spinner om akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være full/brisen så skriver du rimlig bra xD

Men for å svare det du spør om.

Jeg ville ringt til henne, du sier at du ikke nødvendigvis er ute etter en dame men heller en venn. Så da skader det vel ikke ringe henne. Jeg hadde nå hvertfall gjort det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Uteettervennskap

Oppdatering:

Hun la igjen dette på facebook i dag: "*mitt navn* =D"

Så hun angrer tydeligvis ikke på noe som skjedde i går, og da får jeg iallefall inntrykket av at hun var oppriktig. Vennninna hennes sier også at hun er veldig inkluderende og koselig, så jeg skal nok ringe igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...