Gå til innhold

Kommentartråd: Dark Revolution

15 stemmer

1. 1. Hvilke hovedkort synes du jeg bør velge?

• Foxconn Bloodrage
      2
    • Asus Rampage III Extreme
      13
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hvilke farge burde jeg bruke når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

• Svart
      1
    • Rød
      1
    • Svart og rød (Nevn hvordan jeg skal kombinere det i et innlegg i tråden)
      4
  3. 3. Hvilke farge burde jeg ha på krympestrømene når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

• Svart
      3
    • Rød
      2
    • Svart og rød (Selv om sleeven er ensfarget)
      0
    • Svart på svart sleeve, og rød på rød sleeve
      1
    • Svart på rød sleeve, og rød på svart sleeve
      0

Anbefalte innlegg

Woho, liv i tråden jeg trodde var død! :p

Kanskje jeg skal ta en tur innom Europris sjøl da - skal lakke DVD-rom'en min new_yes.gif

Jeg har også vurdert å feste 5,25" dekslene på DVD-spilleren, men skrinla det ettersom jeg ikke skjønte helt hvordan jeg skulle få det til.

Kanskje jeg hermer etter deg vis du får det til ettersom vi begge har 800D harhar.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det! :) Jeg kan ikke si at det har blitt så mye å se på enda, men jeg regner med at oppdateringene framover blir litt mer spennende.

Jeg tenker blant annet på å uni-sleeve 24-pin forlengeren (og muligens 4/8-pin forlengeren) så da blir det nok i hvert fall litt finere utseende på innsiden av kassa. Men først må jeg spare opp litt penger og kjøpe sleeving :p

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Bra dere liker det! :)

Men nå lurer jeg på hvor det er best å bestille sleeving fra, mnpctech.com eller mdpc-x.com? Jeg har hørt mye godt om MDPC-x sin sleeving, men det er et par ting jeg kunne tenke meg å bestille fra mnpctech, så jeg blir litt usikker hmm2.gif

Lenke til kommentar

I det siste har jeg begynt å tenke på hvilke hovedkort jeg skal anskaffe når den tid kommer. Siden Foxconn Bloodrage, som jeg hadde tenkt på, ikke lenger er mulig å få kjøpt i norske nettbutikker (med unntak av Netshop som selger det som demovare), må jeg enten se etter et annet hovedkort, eller utenlandske nettbutikker.

Jeg har sett litt på Asus Rampage III Extreme, men prisen stopper meg foreløpig ermm.gif

Kan noen si meg hva molex-kontakten ved I/O-panelet er til?

Jeg ser HardwareCanucks tror det er for å skape bedre stabilitet på spenningen i PCI-E-portene, men det er kun noe de antar.

EDIT. Nå har jeg lagt til en avstemning om hvilke hovedkort dere synes jeg burde velge ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Ettersom jeg har hatt en god del å gjøre de siste dagene har jeg dessverre ikke fått lakkert DVD-brenneren enda, men om jeg rekker det skal jeg lakke et lag i morgen.

Hvor mange lag med lakk tror dere jeg trenger? 2-3?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på hvorfor, men av en eller annen grunn synes jeg det er "tryggere" å velge Intel ettersom jeg aldri har hatt noen problemer med deres prosessorer.

Så for at du skal overbevise meg må du nok komme med med en god sammenligning av AMD Phenom II X6 1090T Black Edition og i7 930 (eller 920) ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...