Gå til innhold

Kommentartråd: Dark Revolution

15 stemmer

1. 1. Hvilke hovedkort synes du jeg bør velge?

• Foxconn Bloodrage
      2
    • Asus Rampage III Extreme
      13
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hvilke farge burde jeg bruke når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

• Svart
      1
    • Rød
      1
    • Svart og rød (Nevn hvordan jeg skal kombinere det i et innlegg i tråden)
      4
  3. 3. Hvilke farge burde jeg ha på krympestrømene når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

• Svart
      3
    • Rød
      2
    • Svart og rød (Selv om sleeven er ensfarget)
      0
    • Svart på svart sleeve, og rød på rød sleeve
      1
    • Svart på rød sleeve, og rød på svart sleeve
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starter HTPC-prosjektet ditt da du er ferdig med Dark Revolution eller?

Nei, det starta for en stund siden i den andre arbeidsloggen min ;) Dessverre HW-en gammel og forsteinet, så det står litt stille der nå, fram til jeg får litt nyere hovedkort o.l. i morgen :) (Men det kan antagelig fortsatt regnes som en elendig PC, etter hva jeg kan skjønne :p

Jeg håper forresten å få montert opp diode-stengene i dag, så da får vi se hvordan det lyser opp PC'n :)

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å vurdere om jeg kanskje skal sleeve noen av kablene i dette prosjektet. En gang må jo bli den første, så i den anledning hadde det vært fint med tips om nettbutikk, farge, og eventuelt andre ting.

Jeg forestiller meg enten røde, svarte, eller rød-svarte, men er ikke sikker på hva som vil passe best. Hva tror dere?

Om det skulle hende at jeg sleever strømforsyninga, vil det nok i så fall bli seeving av hver enkelt ledning til 24 pin, siden jeg synes det ser penest ut, selv om det så klart er mye arbeid.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke helt hvilke idéer du snakker om, men en god del av hw-en blir nok lik... Kabinett, CPU, RAM, SSD, og muligens CPU-kjøler og GPU... Jeg spør om jeg får lov før jeg eventuelt "stjeler" (låner) idéer av andre ;)

EDIT 1: Det frister litt å kjøpe håndtak siden kabinettet er så upraktisk å bære... Men det spørs om ikke det heller blir til serveren...

EDIT 2: Nye føtter kunne også blitt fint...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...