Gå til innhold

Kommentartråd: Dark Revolution

15 stemmer

1. 1. Hvilke hovedkort synes du jeg bør velge?

• Foxconn Bloodrage
      2
    • Asus Rampage III Extreme
      13
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hvilke farge burde jeg bruke når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

• Svart
      1
    • Rød
      1
    • Svart og rød (Nevn hvordan jeg skal kombinere det i et innlegg i tråden)
      4
  3. 3. Hvilke farge burde jeg ha på krympestrømene når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

• Svart
      3
    • Rød
      2
    • Svart og rød (Selv om sleeven er ensfarget)
      0
    • Svart på svart sleeve, og rød på rød sleeve
      1
    • Svart på rød sleeve, og rød på svart sleeve
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for det!

Jeg vet at den ser veldig blank ut nå, men det skal være semigloss, og jeg regner med at det blir ganske annerledes når lakken tørker. Bildene ble tatt rett etter jeg hadde lakka, så lakken var fortsatt våt ;)

Jeg regner med å lakke tre lag (to til) og pusse med sandpapir mellom hvert lag.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Aha. Ja, hvis den er semigloss skal den bli relvativt matt. :) Gleder meg til å se resultatet.

Jeg håper den blir ganske matt, for det var det som var tanken bak det. Om den blir blank var det helt bortkastet å kjøpe en ny boks, for jeg har en blank hvit og en blank svart spraylakk til overs etter et tidligere prosjekt.

EDIT: Jeg sjekka nettopp hvordan det hadde blitt, og det som har tørka virker ganske matt, så dette blir nok bra :thumbup:

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Takk for at dere kommenterer! new_woot.gif Dere har fortjent en ny oppdatering i dag thumbup.gif

Den kommer om ikke alt for lenge, men jeg må advare dere, den blir ikke så veldig spennende...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...