iverha2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har i det siste komt godt i gong med treninga. Berre lurer på ein ting, er litt lenger i venstre bein enn høgre, og virker litt som om venstre arm er lengre enn høgre arm også. Er det då lett å trene eine delen meir enn den andre? Føler liksom venstre bryst har blitt litt større enn høgre, og føles ut som om venstre hamstring er litt større enn høgre hamstring. Ser vel litt dumt ut å vere skeivtrent så.. trur dokke dette er på grunn av, og ka slags tips har dokke til å rette på det? (Anna enn å trene en fot for seg..vil helst ha begge i samme) Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Om du har ujevn lengde på bein eller armer er genetisk bestemt, men i alle tilfeller er det ikkje noko du kan sjå med augemål, mest sannsynleg berre noko du innbiller deg. Musklane dine vil aldri vere symmetriske, du kan trene ei side om gongen, men det har ikkje noko spesielt for seg, gjer bare treninga meir komplisert. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Er ikkje det at eg kan sjå forskjellen, men når eg føler nøye etter kjennes det sånn ut. Så eg skal berre trene som om det var heilt vanleg? Og forresten, eg har fått konstantert at venstre bein er litt lengre enn høgre av legen. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 I mm tenker du? Eg aner ikkje, veit berre at venstre bein er lengre enn høgre. Og det føles ut som om venstre hamstring er større enn høgre. Om det faktisk er mogleg då. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er sånn på meg ogspå. Venstre side av brystet er større enn høyre, og det er venstre hånd også. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Men blir skeivfordelinga endå større når enn trener? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei, det jevner seg ut. Er høyrehendt selv og ser at både høyre arm og bryst er noe større enn tilsvarende venstre, men er ikke snakk om mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå