Biler Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hallo Jeg vil ha en bil, men er ikke bestemt enda. Jeg tenker mer på Bwm serie 3 og honda civic . jeg vil ikke ha bil jeg kommer til å angre etter hvert jeg har kjørt den. jeg vil ha bil som er litt stylet ikke for kul, og god motor på bilen, og bil jeg ikke kommer til å skru så mye av. kom med innlegg og Takk! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 både 3serie og civic er gode biler, men det spørs hvor mye du er villig til å punge ut for en.. Lenke til kommentar
Biler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 både 3serie og civic er gode biler, men det spørs hvor mye du er villig til å punge ut for en.. er ikke rim så ikke mer enn 15-25k Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vettafaen mtp på pris og stand og alt det kjedelige der, men BMW lager dritfete biler! Honda derimot? Kjedelig og billig.. Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 bil jeg ikke kommer til å skru så mye av. Jeg tror Bmw blir for dyr iforhold til den prisen viss du ikke vill skru noe/lite Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vil du ha comfort så tar du tysk... pålitelighet japansk Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...fied=1260296375 her har du hvertfall en civic i prisklassen din. Fins mye å velge mellom i den klassen, civicene er billigere enn 3serie Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 For så lite penger, skal du ha en bil som drar godt, så er den gammal. Og da blir det skruing. Om du ikke har peiling, kjøp en pug 406 eller noe, masse bil for pengene, men like ungdommelig som en nesehårstrimmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå