lalieng Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 hei, har nettopp montert inn anlegge i bilen min, men får skurring i høytalerne når jeg spiller av cd. har prøvd med forskjellige brent cder og kjøpe cder motor av eller på spiller ingen rolle lyden er der fortsatt. men slår jeg på radio så hører jeg ingen ting. spilleren er en blaupunkt seattle mp57 men får samme lyd om jeg skifter spiller håper noen kan hjelpe meg;) Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Dårlig laser? Dårlig laser medfører ikke skurring... kun hakking og stopp i sangene. Sjekk jordingen du... Edit: Du har vel lagt strømkablene og signalkablene på forskjellig sider... Endret 6. desember 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
lalieng Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Dårlig laser? Dårlig laser medfører ikke skurring... kun hakking og stopp i sangene. Sjekk jordingen du... Edit: Du har vel lagt strømkablene og signalkablene på forskjellig sider... stømkablene og signalkablene ligger på værsin side, men det som er så rart er at det kun er på cd. jordingen er bra før den har jeg prøvd og flyttet på men uten hell. kan det ikke være at jeg har justert styrken på forsterkeren for høyt opp? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det finner du ut av om du stiller den ned igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå