Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg lurer på hva jeg burde kjøpe til henne. Det jeg har tenkt på et et bilde av Slednecks merke og så legge litt cash "inni" bilde? Eller kjøpe en t-skjorte, med bilde greia og litt mindre cash? Hun har ingen spesielle interesser. Hva tror dere mine kjære lesere? Endret 6. desember 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tenkt litt på kjede, men vet ikke hvilket visst jeg kjøpet det. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 sølvkjeder er både fine og fås både billig og dyrt http://www.bjorklund.no/bjorklund/bjoerklu...-anheng-m-perle http://www.bjorklund.no/bjorklund/bjoerklu...erte-halssmykke disse er vel kanskje en mulighet... ikke tømmer de lommeboka heller... er også flere å velge mellom Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Poesi. Og te. Men kun om det passer din personlighet. (Hint: en omtenksom gave er bedre enn en rent materialistisk gave.) Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hint: en omtenksom gave er bedre enn en rent materialistisk gave I agree ^^ Trenger ikke å være dyrt for å være fint Bare skaff henne noe som du tror hu kommer til å like, eller ta med hu ut og ha en hyggelig kveld. Det er tanken som teller Endret 6. desember 2009 av Supreme P. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 14 år? Kjøp 100 pakker lovehearts. Sorter dem etter hva som står skrevet på dem, og gi hun bunken med som best forteller "hva du føler" om henne. Også spiser du resten. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 prøver meg jo på en jente i samme alder jeg og da. Hun ville bare ha sånn dærre.. emm.. flisenåler eller hva det enn nå heter. sånn som du putter i håret hvertfall. Hun trur sikkert jeg er fatti og ikke vill bruke penger på henne-_- men jeg tror jeg kjøper en parfyme til henne:) en som jeg liker selv da Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Gi henne en PS3 kontroll så kan dere game sammen Eller en melkesjokolade, du kan lage hjerte av embalasjen og gi det til henne og spise sjokoladen selv. Gi henne en pen smykke (armbånd, halsbånd etc.) ,trenger ikke å være ekte gull kjede med diamanter for at den skal være fin. Endret 7. desember 2009 av Supreme P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå