jocke Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Heihopp, Skal sertifisere meg til CCNA til sommeren, og har videre planer om CCNP sommeren 2011. I den anledning er det greit å ha en plass man kan høste kunnskap, samt stille spørsmål. Lurer derfor på om dere som jobber med dette til daglig, har noen gode tips til sider/forum/communities som er verdt å være på? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Cisco har noe på sidene sine, har dog ikke sjekke kvaliteten på dette. Alle bøkene jeg har vært borti har både spørsmål og labber med løsningsforslag, så det burde være mulig å komme langt med det. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, jeg sitter med gode labber med løsningsforslag, og har tilgang til CCNA-materialene på Cisco Network Academy. Så selve lesestoff/materiale er på plass. Jeg tenker mer i retning av gode communities/forums, som gjerne er litt aktive. Har prøvd å google meg litt rundt på the interwebs, men jeg har vel ikke helt funnet steder som jeg mener er "passende". Jeg har dog ingen anelse om det faktisk finnes slike communities/forums engang - men siden Cisco er såpass stort, hadde jeg vel egentlig regnet med det... Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 www.groupstudy.com, en av de eldste og mest aktive forumene for Cisco. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du kan jo alltids sjekke denne også http://www.tek-tips.com/threadminder.cfm?pid=473 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå