Mørbradbiff Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Heisann, jeg har bestemt meg for og bytte ut origianlspilleren i min Audi A4 Avant 2003. Har kjøpt antenneforsterker og overgangskappe for og kunne bruke enkel-DIN spiller. Jeg regner med at jeg vil bruke mellom 1000-2000kr på ny spiller, den må være rød siden dashbordets lys er rødt. AUX og USB er viktig for meg. Neste trinn blir SUB og forsterker. Ebay blir mest sannsynelig plassen jeg kjøper spilleren hvis jeg ikke finner et bra tilbud en annen plass. Jeg var innom bil-radiospesialisten her i Kristiansand, de anbefalte meg denne: Tror dere denne er bra? Det hadde vert supert om dere kan gi meg tips om et godt kjøp av en god spiller Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvis du ikke er kresen på lydkvaliteten, så er den spilleren helt ok... Skal du kjøpe på ebay, så vær obs på at amerikanske spillere ikke har samme radio som her i landet, så radioen blir tilnærmet ubrukelig Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Lyden må vertfall bli bedre enn originalspilleren (consert-spiller). Fikk et tips, hvis spiller hadde RDS så fungerte spillerne i Norge. Vet ikke om det stemmer da. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det stemmer ja.... Sony spillere er generelt dårlige på lyd, og den der er neppe noe bedre enn den du har. Finn noe fra pioneer eller alpine du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå