Gå til innhold

Trenger hjelp til å huske spill-tittel :) LØST

Gjest Slettet+987123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123

Det er 2 spill som er imot 6-10år gamle som jeg bare MÅ huske navnet på for jeg savner de sånn:P

Det ene spillet er et win95/win98 dos spill hvor man kan spille 1/2 player og ser alt fra siden (2D). Spillet handler om å skyte zombier/monster og har kul musikk bakgrunn.

Det andre spillet er et undervannsspill der du har en ubåt lingende ting og kjører rundt og samler perler og gull o.l. Disse kan du selge for penger til diverse utstyr til ubåten. Ubåten er gul. Ganske grei grafikk på dette spillet.

Trenger du mer info spør i vei ^^

Takk på forhånd;)

Endret av Slettet+987123
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123

Hmm ok, du har 1 eller 2 player, skyter med pistol som skyter raskt i starten og oppgraderer med levelene, du starter i en ørken fjell basert level, du skyter zombier osv, det er mye blod/gørr, hmm kommer ikke på noe mer :S

Det er det ene DOS spillet.

Det andre spillet der er du en ubåt (jeg er sikker på at demoen var på 1001 eller 101 spill for leeenge siden), du svømmer rundt omkring og henter opp perler og søppel og putter dette nedi en statsjon og får penger elns :p

Takker for svar ^^

Endret av Slettet+987123
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+987123

Ok har nå funnet ut at dette skytespillet som jeg husker er: Reloaded :D

Det er ikke 2d, er mer 2d-3d på en eller annen måte:P Men uansett endelig fant jeg det^^

Ubåt spillet har jeg ikke funnet enda :(

Takk for svar uansett ^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...