Gå til innhold

[Løst]MW2 fryser 10 sekunder inn i menyen.

Anbefalte innlegg

Flere som har det samme problemet?

Før jeg lagde denne frustrerte tråden, så søkte jeg litt rundt og fant to sider som kanskje kunne hjelpe meg. Denne og denne, men etter å ha prøvd de løsningsforslagene. Så ser ikke problemet til å ha løst seg.

Alt av drivere er oppdatert.

Andre idéer?

Endret av Slush1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du skriver at drivere er oppdatert tenker jeg at du har pc. Hvor ny/bra er den? Ettersom spillet etter ca. 10 sekunder connecter til serverne eller hva det er nå er så har det muligens med at pc'n din ikke takler at spillet faktisk "fryser" i det spillet kobler seg til IW-nettet for så å gå tilbake til "vanlig modus".

Tror dette går på skjermkortet ditt, men kan jo egentlig ikke si noe uten at jeg vet noe om spesifikasjonene til pc'n din.

Lenke til kommentar
Siden du skriver at drivere er oppdatert tenker jeg at du har pc. Hvor ny/bra er den? Ettersom spillet etter ca. 10 sekunder connecter til serverne eller hva det er nå er så har det muligens med at pc'n din ikke takler at spillet faktisk "fryser" i det spillet kobler seg til IW-nettet for så å gå tilbake til "vanlig modus".

Tror dette går på skjermkortet ditt, men kan jo egentlig ikke si noe uten at jeg vet noe om spesifikasjonene til pc'n din.

Tror ikke skjermkortet skal ha noe å si.

Kan jo nevne spesifikasjonene:

Intel Core2 Duo

E6860

3.00GHz

4GIG ram

Nvidia Gforce 8800 GTS 512

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...