faaeri Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er søndag og stille. Hva bedre kan man bruke tiden på enn å svare på et par spørsmål, og kanskje vinne en flott premie? Les mer Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Første mann til mølla for vann på tunga,... Og tenna til å løpe i vann. Herregud jeg er trøtt Endret 5. desember 2009 av Inc Lenke til kommentar
larsere Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvor ble det av felter der du skal skrive adresse ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er ikkje alle sidene på tek.no-nettverket som har felt til adresse. Dei som ikkje har det spør vel om adresse i ein mail. Lenke til kommentar
TNormann Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm.. Dere spør etter Extreme III - https://prisguiden.no/product.php?product...=specifications. Her står det da vitterlig oppført en annen skrivehastighet enn alternativene? Om man derimot ser på siden dere linker til i artikkelen samsvarer det bedre med alternativene.. Der har produktet dog et annet navn? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du har linket til den gamle utgaven. Lenke til kommentar
iFarten Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har flere ganger forsøkt å svare på denne konkurransen, men hver gang får jeg opp følgende feilmelding: "Ett eller flere av de påkrevde feltene ble ikke fylt ut!" Alle felt er fylt ut fra min side og jeg har ikke fått denne feilmeldingen når jeg har deltatt på konkurranser tidligere i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg