tmg Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg skulle gjerne tatt opp en del fag, en del "lette" som jeg vet jeg kan lese meg opp til selv og bare ta en privatisteksamen(til 300,-) Men også matte S2, der det er mer forståelse enn pugging og dermed kan nok undervisning være lurt. Tenker på sonans og da koster det meg omtrent 10000 for det ene mattefaget over et halvt år. Men har hørt noe om at man kan ta opp fag på ås høgskole eller lignende og lurte på om dette er rimeligere og evt. fortsatt mulig? Har prøvd å google ås+ta opp fag og forskjellige variasjoner uten å finne noe spesielt, så om noen vet noe hadde det vært flott Lenke til kommentar
dreameater Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har hørt at det skal være mulig å være en del av undervisningen på den vgs/eller en annen vgs, og ta eksamen som privatist.. Dette er jo fullstendig gratis. Jeg kjenner i allefall en som gjorde det, og han gikk det veldig bra med. Hør med skolen du har gått på om det er mulig Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vil du, så er S2 0 problem å ta som privatist uten undervisning. Kjøp boken. Gjør masse oppgaver. Gjør tidligere eksamensoppgaver. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Som akkurat nevnt; å ta fag som privatist er fullt mulig. Men, da må du lære alt på egen hånd.. Om det er en mer bestemt grunn til at du vil ha fordypning i bestemte fag, f.eks. om det er et studie ved en høgskole eller universitet du er interessert i, så kan du alltids ta et realfagskurs ved en høgskole. Endret 5. desember 2009 av greygenic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå