Nitrius Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hvilket GRATIS programm bør jeg alste ned får å sjekke varmen i kabinettet mitt på CPU osv... noen som kan gi meg noen tips og internett adressen takk! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Motherboard monitor sammen med fanspeed Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Motherboard monitor sammen med fanspeed Fanspeed har vell det meste som MBM har? hva er vits med begge? Lenke til kommentar
fanti Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har skikkelig dårlig erfaring med MBM5 sammen med Abit It7 Max2 v.2 hvertfall. Når jeg skulle velge sensor 2 begynte maskinen å "bipe" som en ambulanse, og 2 sekunder etterpå bare slår den seg av. Kanskje det fungerer dårlig med Hardware doctor.. Ikke vet jeg. Noen som har It7 Max2 v.2 som får det til å virke tilfredstillende? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Fanspeed Har prøvd en del programmer, men det endte opp på SpeedFan, ja. Enkelt, og gjør alt den skal. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 SpeedFan eller hardware monitor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå