Ellingr Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har en HP Pavilion DV9687EO C2D T7500 alt fungere uten om fingertrykklesern, og noen gule! tegn på standardsystemenhet som vises i enhetsbehandling kommer ikke opp noen detaljer om ka driver som trengs og installeres. Lurer på om det kanskje er noen som har det samme problemet og har fikset det ellr noe som veit kanskje hvordan jeg kan finne driver som fungere til windows 7 64bit. Vis det er noen som veit om Driverskanner som fungere bra som kanskje kan hjelpe for og finne drivere. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sjekk på HP sine sider ang drivere til fingeravtrykkleseren din, enten W7 drivere eller Vista drivere. Ang de andre gule hardware tingene som ikke fungerer: Om du ikke har problemer med noe, så er det ikke noe farlig at de er der. Om HP legger ut drivere til den hardwaren W7 ikke har funnet, vil Windows Update automatisk finne dem når de er klare. Jeg hadde noen ting som ikke funket helt på den ene bærbare pcen, men i går kom driverne plutselig i Windows Update, da hadde Toshiba laget egne W7 drivere. Er det noe som ikke funker, er det jo lett å se etter drivere på HP sine sider.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har også en dv9687eo maskin. fingerprint driveren ligger på HP siden som vista driver. Bruker ikke fingerprint leseren så har ikke brydd meg om å teste ut, men legger den vel inn når den kommer til win 7 gjennom updaten. på min var de ukjente enhetene merket med. PCI buss 9, enhet 9, funksjon 2 PCI buss 9, enhet 9, funksjon 3 Hjelper ikke å søke etter driver gjennom enhetsbehandlingen, og vanskelig å finne når man ikke vet hva det er. Tror ikke det spiller noen rolle, så lenge alt ser ut til å fungere. Har mistanke om at den ene er knyttet opp til realatek lydchipen. Når realatek driveren er inne så får man to høyttalerikoner, windows vanlige hvite og realateks rødoransje. Hos meg er kun den hvite, men i enhetsbehandingen under lyd lå det info om at hd audio var på plass så usikekr på om man trenger den (om win 7 har lagt inn en driver for hd lyd uten nødvendigvis å bruke den fra realatek). Antar dette også kommer automatisk etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå