cupocoffee Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 "Næmmen, E det den hæstkuken?!" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Du skal si "Yo, hva skjera bagera!?" Da skal motparten si "Ingenting Tingeling". Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg pleier å si "god natt" om morgenen, "god morgen" når det er seint, "god kveld" på formiddagen og "god dag" hvis det er midt på natten. Ellers så bruker jeg også andre tåpelige måter å si "hallo" og "hadet" på. Endret 6. desember 2009 av Smål Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hehe, det verste er at det gjør jeg også. Bare at det ikke er frivillig. Mange ganger på ettermiddager eg sier god morgen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Er sløv generelt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Et overdrevet langt "Yoooooo", etterfulgt av awkward silence Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Det er et par akseptable måter å hilse på. Starter med den klassiske hei, gjerne komplementert av et lite smil eller et nikk med hodet, eventuelt en kombinasjon av begge. Hallo fungerer også. Neste er morn, som er litt mer uformell og som jeg gjerne bruker til mennesker jeg ikke kjenner så godt, men jeg hilser på til daglig. Fungerer bare før lunsj. God dag, med et lite nikk. Pent og enkelt. Varier med god morgen, god ettermiddag og god kveld. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Høres bra ut. Godt med litt avveksling fra alle fjortisforslagene ovenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 morn, pleier til og med å bruke den når det er seint på dagen Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 næmmen, er du der? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Hallapårei! Ka du driv på me? Hvordan går det med De? Salute! BØ! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 En fyr i klassen min sier alltid: Næimen, er det den kar'n... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hei heeei! *bilde* Flott deeeh Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hallo bloggeen <3<3<3 Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Til den filmen; LOL! On topic- "Hallooo/Challooo"(ch-som i achmed) "Tzup?" og "Har du snus?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå