hamiso Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har i dag isdn og telefonabonnement i Telenor. Ønsker meg ut derfra, og å etablere bredbånd i et annet selskap. For å spare penger tenker jeg å si opp isdn og telefonabonnementet i Telenor, og bare bruke telefonlinjen til bredbånd (og ellers bare bruke mobiltelefon). Er det andre som har gjort det samme? Kan det koste mer enn selve bredbånds-abonnementet? Krever for eksempel Telenor noe ekstra for leie av linje? hamiso Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Telenor krever en sum for vedlikedhold av linje, hvor mye det er kan jeg ikke svare på. Det er sikkert noen som vet. Tror vel det er 100 kr mnd. eller no, mener jeg har hørt det. Lenke til kommentar
Gandi Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er slik jeg har det idag. ADSL fra NGT, og ikke noe telefonabbonnement fra Telenor. Betaler kun det ADSL fra NGT koster.... Har mobiltelefon i tillegg.. Gandi Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Men hvordan gjorde du? Må en for eksempel bestille adsl abb. først, og så si opp telefon og evt. isdn abb. i Telenor etterpå? hamiso Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 I opp ISDN og bestill NGT(eller hva du vill) samtidig..det gjorde jeg funka fint det... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Tele2 gir deg i allefall denne muligheten med en tilegg i pris på 50 kr pr mnd. Jeg ble anbefalt å si opp telefonen etter at jeg hadde fått bredbånd.....(av Tele2) det vil si at jeg gjør det snart. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har Tiscali ADSL og uten fasttelefoni abonnement. Betaler ingenting ekstra i det heletatt... månedsprisen er den samme om man har aktivt tlf ab, eller ikke. Lenke til kommentar
Gandi Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Men hvordan gjorde du?Må en for eksempel bestille adsl abb. først, og så si opp telefon og evt. isdn abb. i Telenor etterpå? hamiso Jeg skulle flytte ut hjemmefra (endelig....), og satte meg opp på venteliste hos NGT (dette var vår/sommer 2000). Når jeg flyttet inn februar 2001, hadde NGT fremdeles ikke fått ut fingen. Dermed bestilte jeg fasttelefon fra Telenor, slik at jeg kom på nett. Når jeg fikk ADSL fra NGT, sa jeg opp Telenor-abbonnementet. Hørte aldri noe mer fra Telenor etterpå.... Gandi Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg har Tiscali ADSL og uten fasttelefoni abonnement. Betaler ingenting ekstra i det heletatt... månedsprisen er den samme om man har aktivt tlf ab, eller ikke. Da har dem gjort en glipp tror jeg, for Tiscali tar egentlig 100 lapp pr mnd. Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg tror ting må skje i riktig rekkefølge. Tror det koster ekstra hvis man i utgangspunktet ikke har fasttelefon, fordi det må installeres linje da. Men når man har telefon, bestiller adsl og så sier opp telefonabb., så tror jeg det er penger å spare. Greit å vite, i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå