simenn Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 kanskje litt spess spørsmål men... er dette et digital kamera eller et analogt? Grunn... samler på bilder fra skoleballet, og vil ha alle digitale bilder som er tatt. Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ser litt ut som et analogt kamera, men har jo noe som kan ligne på en skjerm på baksiden der. Alt det andre får det til å se ut som et analogt kamera for min del. Ser ikke ut som det er en masse knapper til masse fancy funsjoner, og det er vel litt stort også. Det finnes jo store digital kamera, men disse er vel store fordi de har masse fine funksjoner og som sagt, det ser det jo ikke ut som dette har. så jeg tipper analogt... :wink: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Tipper Analogt jeg også :smile: Skjermen bak er litt for liten til og være enn LCD skjerm. Lenke til kommentar
Stina Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ser ut som en litt eldre Olympus mju-modell. Altså: analogt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå