Pokey Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Glemte selfølgelig å nevne at jeg er 19 "Businesslook" var kanskje dårlig formulert av meg. Tenkte mer i den stilen hos duden til venstre på bildet her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Andre fargevalg eller merkeforslag tas godt imot Meinar ikkje å kritisere, men kvifor vil du se ut som det der? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Glemte selfølgelig å nevne at jeg er 19 "Businesslook" var kanskje dårlig formulert av meg. Tenkte mer i den stilen hos duden til venstre på bildet her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Andre fargevalg eller merkeforslag tas godt imot Meinar ikkje å kritisere, men kvifor vil du se ut som det der? Fordi han ikke ønsker å se ut som resten av dagens ungdom, som generellt kler seg dårlig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Og det der virkar som ei grei lausning? Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Garantert mye mer greit enn hva jeg pleier å se på fest Festene her er mye preget av H&M Piquéer med popped collar kombinert med joggebukse og Hvite lacoste sko/vans slip on. Holdte på å glemme strikk rundt buksa, noe altfor mange klarer å gjøre edit: skriveleif Endret 7. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 What? Folk som går med hvite lacoste som faktisk går med H&M? Den var ny. Her hvor jeg bor er det "wtf, HM? noe så taper. Lacoste, Wesc & G-star <3 ". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Garantert mye mer greit enn hva jeg pleier å se på fest Festene her er mye preget av H&M Piquéer med popped collar kombinert med joggebukse og Hvite lacoste sko/vans slip on. Holdte på å glemme strikk rundt buksa, noe altfor mange klarer å gjøre edit: skriveleif Kanskje ei grei lausning allikevel. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Garantert mye mer greit enn hva jeg pleier å se på fest Festene her er mye preget av H&M Piquéer med popped collar kombinert med joggebukse og Hvite lacoste sko/vans slip on. Holdte på å glemme strikk rundt buksa, noe altfor mange klarer å gjøre edit: skriveleif for en kombinasjon på fest! Kle deg pent og stilig. Drit i de som dukker opp på fest i joggebukse. De kommer til å kritisere alle som skiller seg ut uansett. Endret 7. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Kanskje ei grei lausning allikevel. Er det ikke du som forsvarte strikk rundt buksen i en annen tråd? For meg høres du ut som prototypen på harry fjortis... Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Du skal gå med skjorte på fest, ikke piquet. Piquet er til sommer bruk isted for tskjorte f.eks. Det er ikke et festantrekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå