nordemoniac Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har prøvd å kontakte "support" men får ikke hjelp.. Jeg vil gjerne endre min mail, men samme f... hva jeg gjør, så GÅR DET IKKE!!!!! Dette skjer når jeg skriver inn min epost to ganger, som det står i kontrollpanelet, og jeg skriver inn mitt nåværende passord, som jeg vet er korrekt, for jeg brukte det nettopp til å logge inn... Dette skjer: Er drittlei nå. Kan noen hjelpe meg? Kan noen admins skifte den jæ... mailen manuelt? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei! Send meg en pm med ønsket endring, så skal jeg fikse det manuelt. Vi opplever dessverre noen tekniske problemer med denne funksjonen for tiden Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har det samme problemet, både med epost og passord. Har hatt det i ukevis også. Sender deg en PM. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jupp, hadde problem med passord også! Men det ser ut til å endres, selv om det blir feilmelding. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Har fortsatt ikke fått hjelp med å endre mailen min? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ikke jeg heller, men så ttt på dette forumet. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Har fortsatt problemer! ANY HELP? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Har du fått hjelp nå eller? Jeg har enda ikke hørt noe. Det er for dårlig! Ansett noen nye admins, dere klarer jo ikke svare på PM engang. Tar også 1249 år å få svar på epost ect. Kvantitetsatsningen på dette forumet har virkelig tatt knekken på kvalitetstilbudet diskusjon.no engang var. Endret 12. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Har faen meg fortsatt den gamle mailen... Er enig i deg ang. kvalitetstilbudet... Er ikke det samme lengre. Irriterer meg. Den mailen er ikke-aktiv. Så...jeg får nå bare vente og se da... Dritt! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har også problemer med dette, ikke noe løsning enda. Hvem har dere forsøkt å kontakte? Har dere forsøkt å kontakte mads? Vedkommende steller med det tekniske på forumet og kan endre e-post manuelt fra databasen. Undertegnede har heller ikke fått svar på mine henvendelser. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Det morsome med det bildet var at det ikke finnes en eneste "hjelp" knapp noe sted. Låner tråden din til å si at det heller ikke finnes en knapp for "post" når man skal poste direkte fra hw.no til tross for at det er en egen rute og oppfordring om å poste derfra. Kan muligens være en ide og fikse dette men dere er i gang Edit: Det hjelper ike å hisse seg opp, btw ^^ Endret 12. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Takk for tips R083r7. Ser ikke akkurat ut som Mads er spesielt aktiv han heller, basert på siste innlogging og antall poster. Tipper vi får svar om ei uke. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) skyt meg vist jeg er dum nå, men.. emm.. hvorfor haster det? Endret 12. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Undertegnede kan bare snakke for seg selv, men for meg er det viktig å inneha en funksjonell e-post adresse tilknyttet forumet grunnet flere årsaker. feks. tilbakestilling av passord, abonnement av tråder, mulighet for privat korrespondanse mellom meg og eventuell brukere, samt mulighet til å motta oppdateringer fra administrator. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ser at det kan være nyttig, men for de fleste vanlige brukere burde det ikke haste så stort og dermed burde det ikke være noe å blir sint for om man må ventet til de har fått fikset andre og vesentlig større problemer. Tenker jeg, da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå er i hvert fall de som har sendt pm blitt unnagjort, holder på med alle e-post henvendelsene som ligger nå. Merk at vi har ikke kapasitet til å ta oss av slik, hvis man tenker betalte resurser, dette tar vi oss nå av på frivillig basis da det er viktig at brukere får oppdatert slike ting så fort som mulig. Men igjen, det er fryktelig mange henvendelser og det blir ikke løst på dagen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Herlig! Min bruker kan jeg nå ikke logge inn med engang, så må ty til min "eldre" bruker for å få hjelp. (ja, mods vet om saken) Send meg nye login-detaljer til brukeren ovenfor, "The Game" (brukernavn jeg logger inn med og passord) på epost. adressa finnes tilknyttet på denne brukeren. Du har blokkert PM-mulighetene mine, så må ta det her. Kjipt som juling. På forhånd takk Endret 13. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Wohoo! Endelig! =) Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg