Hanihagen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 du kan hete Pwndbytobben Heter selv Pwndbysk8rn Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 liker navnet på japanske acounten min jeg "sokkelesten" Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 xXSpectacularTobbenSlaysAnother1337womanXx ;O hva med den? ahhaha Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Du kan jo bare ta noen rare ord fra hverdagen. Selv kaller jeg meg kakelars, nicket jeg har på profilen her var tatt. Alltid like artig å høre utlendingene, f.eks amerikanere rope "kakelars" på nettet Forslag: Lyskaster Tabbelakk Stiften Kaffelars Krokkofant Skitku Kraftuttaket Nakketrekk Fire Pils Ute Til Lunsj Gjennombruddet Kvinnehater Syk mann Bondeknøl Vestkantsoss Spetakkel Skuffkake Bare sitt litt en kveld og lese aviser eller og sitte å tulle med ordene, så kommer det opp noe morsomt Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Finn to kategorier, i mitt tilfelle, Dyr og Avfall. Så lager du mange navn i hver gruppe: Dyr: Kanin, wombat, nebbdyr, sjiraff, elg, ku, tapir. Avfall: Bæsj, søppel, tiss, ekskrement, matavfall, drolt, atomavfall. Velg så et tilfeldig navn fra hver kategori. Velg gjerne på ny om det ikke passer. Mine resultat: Xbox Live: SgtKuekskrement (De utenlandske kaller meg bare Sergeant, som er litt gøy) WoW: Nebbdyrbæsj Endret 19. desember 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Heter Shade9000, laget som 10 åring eller noe når jeg skulle spille halo 2 online på pc... ga litt faen i navnet da men har litt lyst til og endre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå