snixy Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny pc og tenker på å kjøpe en stasjonær en. Bærbaren min henger hele tiden når den er koblet til internett så er vel kanskje på tide å bytte. Eller er det noen som har noen tips, eller forklaring på hvorfor den er sånn? Tar ekstremt lang tid når jeg er på nettet i tillegg... Tilbake til det jeg skulle spørre om; hva bør jeg se etter når jeg skal ha en stasjonær pc? Er helt grønn på ram og alt det der. Eneste jeg krever er at den er stabil og rask når jeg er på nettet, tåler litt spilling av sims 3 og kan brukes til oppgaveskriving. Noen råd? Takk:) Endret 9. desember 2009 av snixy Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Q1: Hvor mye penger vil du bruke på din nye PC? Q2: Ferdig bygget eller bygge selv? Q3: Trenger du alt nytt? Eller har du deler som Skjerm, tastatur o.l fra før? Du har til eksempel disse ferdig bygget maskinene: Komplett Crazy Christmas Gamer Komplett Gamer a20, Monthly edition - Desember Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 ...Og før du får advarsel av moderatorene, så endre tittelen din til one mer beskrivende, for eksempel "Hjelp til kjøp av ny maskin". Tittelen din slik som den er nå er totalt ubrukelig siden 99% av poster på forumet gjelder folk som vil ha hjelp til ett eller annet. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå