Gjest Guest_luremus_* Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har altid gått rundt og lurt på en ting. Så - til dere gutter. Hvilken fitter mener dere er best? Hvordan er den perfekte fitten? Kanskje rart at dette kommer fra en kåt 18åring, der det blir mange one night stands. Men det er dog mye rart som foregår inni en 18 åring sitt hode. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Samfunn -> Seksualitet? Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ei fitte er vel ei fitte hehe ! Men personlig liker jeg fitter uten hår Syns det er litt mer renselig ! men det er bare mitt syn ! mange kamerater syns det motsatte så det er vel smak og behag Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ei nogenlunde ren ei er vel å foretrekke Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 En ren en som ikke er laus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 En ren en som ikke er laus. Høres ut som en oppskrift på suksess. Gjør ikke noe om den har et godt forhold til barberhøvelen heller. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Selvfølgelig. Tanntråd bruker jeg etter maten, ikke mens jeg spiser. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Tråden er feilpostet. Den stenges, da gjesteposting er til for diskusjon rundt sensitive tema av personlig art, ikke for at uregistrerte brukere skal få poste uten å måtte registrere seg. 1 annen tråd er også slettet som følge av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg