Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Alternativt farge håret blondt Trur du skaper værre inntrykk hvis du er 6-7 øl på vei på feks en mandag ^^ Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Alternativt farge håret blondt Trur du skaper værre inntrykk hvis du er 6-7 øl på vei på feks en mandag ^^ Tror ikke jeg skal farge det blondere, da blir det nok hvitt! Du sier noe der ja.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Eventuelt være 6-7 øl på vei når jeg går til legen! Ingen som har noen andre metoder jeg kan prøve for å få den ut? Gjør alt! Tror ikke han bryr seg i det hele tatt. Er så normalt atte Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Alternativt farge håret blondt Trur du skaper værre inntrykk hvis du er 6-7 øl på vei på feks en mandag ^^ Tror ikke jeg skal farge det blondere, da blir det nok hvitt! Du sier noe der ja.. Ja men da er du good to go Du kan jo faktisk ta turen innom legevakta hvis det er for flaut å dra til han kjekke legen Da slepper du sikkert å pynte deg så mye i tillegg Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) homer tok vel jelly beans (ala Gomper) og ikke tegnestifter? Han har en crayon i hjernen. http://en.wikipedia.org/wiki/HOMR Endret 6. desember 2009 av JallaMario Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 homer tok vel jelly beans (ala Gomper) og ikke tegnestifter? Han har en crayon i hjernen. http://en.wikipedia.org/wiki/HOMR Det stemmer! :!: Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Legevakten er faktisk ingen dum idè.. Men, man skal vel helst bare bruke den om det haster? Vil ikke akkurat kalle det en nødssituasjon. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Legevakten er faktisk ingen dum idè.. Men, man skal vel helst bare bruke den om det haster? Vil ikke akkurat kalle det en nødssituasjon. Tja du kan vel alltids dra dit å spørre. Hvis de ikke har noe annet å gjøre så kan de væl ta en sjekk Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Snakka akkurat med en av de "kompisene" som lurte meg til dette. Han sa jeg kunne prøve med støvsuger? Men, jeg er litt skeptisk, vil ikke det gjøre litt vondt? Vil jo ikke suge ut ting som skal være der heller. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Snakka akkurat med en av de "kompisene" som lurte meg til dette. Han sa jeg kunne prøve med støvsuger? Men, jeg er litt skeptisk, vil ikke det gjøre litt vondt? Vil jo ikke suge ut ting som skal være der heller. Nei det gjør ikke vondt, og hvis det evt. skulle gjøre vondt er det bare å ta bort røret Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Snakka akkurat med en av de "kompisene" som lurte meg til dette. Han sa jeg kunne prøve med støvsuger? Men, jeg er litt skeptisk, vil ikke det gjøre litt vondt? Vil jo ikke suge ut ting som skal være der heller. Nei det gjør ikke vondt, og hvis det evt. skulle gjøre vondt er det bare å ta bort røret Okei, da prøver jeg, er desperat! Det blir bare tettere å tettere i neseboret, er ikke særlig behagelig! Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Au!! Det var ikke veldig virkningsfullt, altså! Satt jo nesten nesen fast, og det gjorde vondt.. Har et kledelig støvsugermerke på siden av nesen nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kom deg til legevakta du. Best å overlate dette til proffene tror jeg. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Au!!Det var ikke veldig virkningsfullt, altså! Satt jo nesten nesen fast, og det gjorde vondt.. Har et kledelig støvsugermerke på siden av nesen nå! Virkelig synd man ikke har det på kamera ^^ Men jeg mener det samme som L4r5 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg er ikke sikker nå men jeg tror: Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 jeg er ikke sikker nå men jeg tror: Hva betyr det? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 At du lyver til oss slik at du kan avsløre at du bare tuller og ikke har noe i nesen, skal være morro det hører jeg. Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 At du lyver til oss slik at du kan avsløre at du bare tuller og ikke har noe i nesen, skal være morro det hører jeg. HAHA! Skulle ønske det bare var tull !! Utsetter å gå til legevakten til i morgen kveld, så får jeg satse på at de fikser meg.. Har tenkt på å si at det var et uhell at isoporkulen kom opp i nesen, men det høres vel kanskje bare dummere ut? Forresten er det noen som vet hvordan de fjerner det? Smertefullt? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Amputasjon av nese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå