Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Da skjønner jeg - alikavell vil jeg anbefale deg og gå til en lege.. - hvor gammel er du? Hvis du ikke ser den, og du da heller ikke kan få tak i den, så må du nesten dra til en lege.. Jeg er 18 år. Jeg ser den ikke, og får heller ikke tak iden, men den kan jo ha kommet ut når jeg sov? Hva er det verste som kan skje hvis jeg ikke fjerner den liksom? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det vil nok ligge en fare at den sammler opp masse slim osv, kan føre til puste problemer. I verste fall så løsner den kansje i søvne og kveler deg? Uansett, se en lege. Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Men, den er jo ganske liten, så jeg tror det er godt gjort å klare å kveles av den.. Jeg gir det etpar dager, blir det dødelig, så får jeg heller oppsøke legen.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Den kommer ikke ut av seg selv. Tror ikke det hjelper av vente. Hvorfor ikke dra til legen da, er det noe spesiell grunn? Endret 6. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror han er flau. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) HUN er flau. Men det er ikke noe som heter flau til legen, det burde alle forstå. Legen har sett langt mye mer rart, og har taushetsplikt. Dessuten må man jo ha litt selvironi, det der er jo bare fantastisk morsomt og ikke noe man burde være flau over. Endret 6. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Men, den er jo ganske liten, så jeg tror det er godt gjort å klare å kveles av den.. Jeg gir det etpar dager, blir det dødelig, så får jeg heller oppsøke legen.. Det er faen med godt gjort å få den opp der også, så hadde ikke stolt helt på den tankegangen. Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Fordi det er jævlig flaut å gå til legen med dette her. Dette er slikt som barn gjør.. Dessuten så kjenner jeg legen min, og han er itillegg ganske kjekk.. Har prøvd med saltvann, ingen isoporkule å se.. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Homer Simpsons gjorde d samme med tegnestifter da han var liten. Noen som husker hvordan han fikk den ut? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Homer Simpsons gjorde d samme med tegnestifter da han var liten. Noen som husker hvordan han fikk den ut? Han fikk de aldri ut, derfor han er som han er Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) edit: fail Endret 6. desember 2009 av Anthila Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tegnestiften trur eg forsvant på mystisk vis opp i hjernen hans og gjorde han mindre intelligent. Så dersom du skulle finne The Simpsons truverdig ville eg ha gått til legen med en gang, så ikkje det samme skjer deg Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Å faen.. HAHA! Det var et jævlig dårlig forsøk på et partytriks, har skrevet det lengre oppe.... Endret 6. desember 2009 av Struggler Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Homer tok den jo ut en dag og fikk en iq på 105 i motsetning til sine 65 gamle, men husker ikke hvordan han fikk den ut! Han turte ikke å være smart lenger så han puttet den tilbake senere. Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Homer tok den jo ut en dag og fikk en iq på 105 i motsetning til sine 65 gamle, men husker ikke hvordan han fikk den ut!Han turte ikke å være smart lenger så han puttet den tilbake senere. Da er det nok best å bare la den være, jeg er irriterende smart fra før av..... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Homer tok den jo ut en dag og fikk en iq på 105 i motsetning til sine 65 gamle, men husker ikke hvordan han fikk den ut!Han turte ikke å være smart lenger så han puttet den tilbake senere. Da er det nok best å bare la den være, jeg er irriterende smart fra før av..... Kom deg til legen du pusen. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ho er 18. Hmm, Denne var dagens. går sikkert bra, folk har overlevd verre greier enn isoporkuler i nesen. Men hva prøvde å dytte inn egentlig? Små isopor kuler? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fordi det er jævlig flaut å gå til legen med dette her. Dette er slikt som barn gjør.. Dessuten så kjenner jeg legen min, og han er itillegg ganske kjekk.. Har prøvd med saltvann, ingen isoporkule å se.. Ja ikke sannt Når han er kjekk så er det jo ekstra flaut. Bare å dra til legen å si du var 6-7 øl på vei =D Åe hvilken hårfarge har du? Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Eventuelt være 6-7 øl på vei når jeg går til legen! Ingen som har noen andre metoder jeg kan prøve for å få den ut? Gjør alt! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 homer tok vel jelly beans (ala Gomper) og ikke tegnestifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå