Struggler Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dette er veldig flaut og veldig typisk meg. I en alder av 18 år har jeg altså klart å putte en isoporkule i nesen min. Den er skikkelig langt opp i nesen, og jeg har gått med den i to dager. Er jeg nødt til å kontakte lege? Eller kan jeg bare la det gå? Det er jo ikke en stor sak, og den går vel nesten i oppløsning av seg selv? Vil helst bare ha saklige svar, ikke "hvor dum er du" svar.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Nytter ikke å tette den andre neseporen og blåse for harde livet? Klarer du å se den? Mulig å nappe ut med pinsett? Hvis ikke så hadde jeg kontaktet legen. Endret 5. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøv å nyse skikkelig masse, det gjorde jeg når jeg satte fast en lego bit i nesen når jeg var mindre. Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Har prøvd å blåse for harde livet. Er veldig tett i begge nesebora, men dette gjorde det ikke akkurat bedre. Det er ikke mulig å se kula nei.. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan isoporkula gått opp til bihulene? Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 har ingen anelse. Dessuten så nyser jeg hele tiden, det kiler sånn i nesa nå. Jeg skal også opereres for mandler og polypper i januar, kan de ha satt seg fast der? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva faen... Åssen i helvete klarte du det? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Kjøp saltvann på stor flaske, slik som spyler ekstra hardt. Helst først smør svakt med vaselin, så etter et par timer kjører du på med en saltvann dusj. Da skal den nok være løst opp. Men mest sannsynlig er den allerede i magen din. Endret 5. desember 2009 av DannyCool Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde jeg vært deg, tross hvor flau du skulle være, så hadde jeg gått til legen. - Han kan se litt nærmere, evt. hvor den er, og om den kan taes ut. Isoporen er plast, og vil nok ikke gå i oppløsning med det første. Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Takk for tips, skal prøve ut alt i morgen! Skal ganske mye til for at jeg går til legen med dette altså! Slik klarte jeg det: Det handlet om partytriks, og èn fortalte at han kjente en som kunne ta ting i nesen, og få dem ut munnen.. Etter å ha konsumert litt alkohol, tenkte jeg å prøve..... Jeg prøvde å ta den ut, men da dyttet jeg den bare lengre inn igjen:( Det var ihvertfall en icebreaker.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Tror faen jeg hadde ledd meg ihjel hvis jeg hadde vært der. Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 De fleste gjorde det, ja! Ingen trodde at den ellers så ordentlige blodina kom til å gjøre akkurat dèt da! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 :!: Har dette noe effekt på om du nå snorker mer/mindre/ eller snorker i det heletatt? Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Har ikke fått noen klager. Men, jeg er helt tett i nesa, og det som kommer ut er lite sexy.. Nyser noe jævlig også! Arhhhhh, må finne ut hva jeg skal gjøre!!!! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er du sikker på at den forsatt er i nesa di da? Den kan jo ha kommet ut eller havnet ned i svelget uten at du merket det. Jeg skulle til å foreslå å skylle med aceton, men jeg er stygt redd du er dum nok til å prøve det. Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Har ikke merket at den har kommet ut ihvertfall, men kan jo ha svelget den i søvne.. Men, jeg føler liksom at det er noe inni der.. Haha, ikke lur meg, nei! Er villig til å prøve det meste. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 De fleste gjorde det, ja! Ingen trodde at den ellers så ordentlige blodina kom til å gjøre akkurat dèt da!Måtte jo være blond også. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Struggler, er du en jente? Lenke til kommentar
Struggler Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 haha, ja.. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Da skjønner jeg - alikavell vil jeg anbefale deg og gå til en lege.. - hvor gammel er du? Hvis du ikke ser den, og du da heller ikke kan få tak i den, så må du nesten dra til en lege.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå