Gå til innhold

Får ikke startet WLM (windows live messenger)

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å logge inn så bare holder den på i en evigheter, før jeg stopper den, siden den ikke logger meg inn uansett. Når jeg trykker på avbryt, så bruker den en evighet på dette også. Hva skal jeg gjøre? Funket før sånn plutselig. Internett og alt fungerer som det skal!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er visst samme problemet her ja...

Sliter med det samme selv, men har ikke funnet noen løsninger enda...etter at MS tvang meg, og resten av verden til å oppgradere til V.9 hvis du ikke hadde den, så har jeg bare hatt problemer derav dette til slutt. Talentløst av MS å gjøre sånt når det ikke engang er stabilt!

Jeg har aldri vært inne på tanken å gå over til Linux/mac, men hvis MS fortsetter å drive sånn så tror jeg ikke bare jeg kommer til å miste lysten over MS!!!

Lenke til kommentar
Hadde det samme problemet før, men etter at jeg oppgraderte til v.9 så har det ikke hendt. Men dersom du ikke vil oppgradere så vil jeg anbefale Pidgin som alternativ messenger-klient.

Har prøvd det, og uheldigvis fant jeg meg IKKE tilfreds med det programmet :/

Har brukt WLM 8.5 sia det kom ut, og aldri hatt et eneste problem med det...så hvorfor ikke kunne integrere en update til den versjonen som folk hadde i stedet for å overkjøre alt og ingenting?!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...