Pixi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei! Har kjøpt et ekstern harddisk kabinett som jeg har satt inn en 2,5IDE disk fra min gamle laptop i. På denne laptopen var det noe som kortsluttet, hovedkortet eller lignende. For å få ut filene fra denne disken, men når jeg kobler den til så jobber henger windows explorer ganske lenge, for deretter å si at jeg må formattere disken for å få brukt den. Men jeg har jo masse filer der jeg helst vil ha. Er det noen som har noe tips for at jeg skal få ut disse filene? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Om det var noe kortsluttning er det fare for at HDD er blank. Der du den på Disk Management i det heletatt? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Tror det var noe kortslutning, men er ikke sikker. Må vel være noen måte for å se om det finnes noe der i det hele tatt? Får den opp på disk management ja, men får ikke valgt annet enn å formatere. Får den også opp i Device manager under disk drives, uten noe feilmelding. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 GetDataBack kan hjelpe deg her, eventuellt Hårek og test disk men jeg mistenker nesten at disken er kaputt slik at GetDataBack er din beste mulighet. Om du googler programmet så skal du klare deg relativt bra. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Takk for hjelp! Fikk ført over alt ved hjelp av getdataback! Så nå er alle filene over på en annen maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå