Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har tanker om å være utro. Normalt?

Gjest typen

Anbefalte innlegg

Men uansett om det er en tanke/ønske om å ha seg med andre, så er det direkte usunt for begge parter. Greit nok at hun viser tillit å sier det, men det fjerner ikke problemet med at hun vil ha seg med andre. Å ha slike tanker mener jeg en person ikke skal ha i et forhold. Jeg hadde ikke gått med på at en person jeg var sammen med hadde slike tanker. Respektløst og kan ikke være så sterke følelser for typen når en sier rett ut at en må ha seg med en annen person for at forholdet skal fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når dere ble sammen så lenge så er det ganske normalt ja. Husk, vi er pattedyr, vi skal formere oss mest mulig (urinstinkt).

Det smarteste ville vært å latt henne gjøre det, men da skal du selvfølgelig vite med hvem etc. Ev.t si at da vil du også ha sex med en annen, så det er fair.

Sjalusi og lignende følelser befester seg til personer man allerede har et bilde av i hodet.

Hvis han ikke vet noe om personen hun har seg med vil ikke den personen "eksistere" for han.

Dermed er det enklere å ikke tenke på det i ettertid. Jeg vil tro det gjør sitasjonen lettere hvis det skulle skje.

Det siste du sier er jeg delvis enig i.

Men forholdet kan da utvikle seg til å bli et åpent forhold. Det vil si at man kan finne på å gjøre det igjen og igjen, helt til det blir en vane. Og når man først har et åpent forhold etter 5 år i et "lukket forhold" så er det ikke sikkert man vil vende tilbake, så blir det slik at forholdet utvikler seg i en litt negativ retning der man mister hverandre litt.

Bare vær obs på det. Og når dama di har gjort det en gang kanskje hun vil igjen, og til slutt så gidder hun ikke å spørre en gang. Jeg vet ikke jeg, men det høres ikke ut som en god ide.

Men for all del, hvis man tror det kan spice opp forholdet å prøve dette, eller evt swingers eller lignende så kan man gi det en sjanse.

Men snakk mer om det først.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jeg hadde i hvertfall ikke klart å stole på dama om hun hadde sagt noe sånn til meg.

Ser folk skriver mye rart, men hun sa faktisk at hun "ikke kunne være i et forhold dersom hun ikke fikk ha sex med noen andre".

Dette tyder jeg dithen at dette forholdet er dømt uansett. Enten går jenta fra TS fordi hun vil ha sex med noen andre, eller så vil hun være utro og TS vil gå fra henne (om han har et fungerende sett med baller) og dermed er det likegodt å komme seg ut av dritten først som sist... Min mening da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...