fredderen Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Her et forsøk på å fange Grieghallen i all sin prakt, hvis noen har noe å utsette på komposisjonen eller crop o.l, gi gjerne forslag til hva som kunne vært gjort annerledes! edit; la til en alternativ crop Endret 5. desember 2009 av fredderen Lenke til kommentar
EspenEn Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes den andre var best croppet. Følte steinhellene fyllte for mye av bilde på den første. På den andre var det akkurat riktig "mengde" stein. Ellers syns jeg det var veldig fin eksponering men personlig tror jeg at jeg ville tatt vekk trafikken der helt til venstre. Føler det bryter litt med det andre "skarpe" lyset på en måte. (For en forklaring ) Men alt i alt et veldig flott bilde! Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Da var det ordnet Lenke til kommentar
EspenEn Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Da var det ordnet Da ble det knallbra!! Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Flotte greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå