Gå til innhold

Ny MP3-spiller! Trenger Tips.

Anbefalte innlegg

Hei :) Skal ønske meg MP3 spiller til jul men veit ikke hvordan, så jeg lurer på om det er noen som har litt peiling som kan anbefale meg en?

- Ikke apple

- Helst ikke touch screen

- God lydkvalitet, uten å bli for dyr. Syntes det er for dårlig på min iPod Nano fra 2006.

- Minst 8 Gb

- Jeg ruker AKG 518dj headset

- Hører for det meste på rock (og de millioner av sjangrer innenfor der), også en del pop, reggae, psykedelisk pop.

- Bør være holdbar, men trenger ikke å være vanntett.

- Utseende er ikke viktig

- Pris? Billigst mulig som oppfyller kravene mine.

- Ikke videoavspiller, men må ha skjerm. Størrelsen og kvaliteten på den er ikke nøye.

- Bra batteritid, men trenger ikke å være i toppklasse heller.

- Radio er ikke viktig

- Brukervennlighet er heller ikke veldig nøye. Så lenge spillern er på skandinavisk eller engelsk skal det ikke være noe problem.

- Skal få plass i lomma, men trenger nødvendigvis ikke å være kjempeliten.

Takker for svar!

Endret av sandinista
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cowon iaudio 9 kunne passet. Ønsker meg den til jul selv. Opp til 16gb. Skal ha like bra lyd som Cowon S9 som av mange har blitt kåret til den spilleren med best lyd. Ca samme størrelse som en inano. 29 timer musikkavspilling.

Er et lite pre-launch review på youtube. Syns den virker lovende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Problemet med creative er at de som kjøper merket ikke har gjort noe research på forhånd. De kjøper en spiller, den eneste spilleren de er kjent med, og er fornøyd. Hvis alt du har spist er brød hele livet, kan du sikkert anbefale brød som mat, men er ikke dermed sagt det er gourmetmat

Lenke til kommentar

Ok. Skjønner at det finnes bedre mp3 spillere der ute, men Creative er vel bra til å være i den prisklassen?

Brød kan jo være godt det hvis det er ordentlig laget, selv om det finnes gourmetmat til den dobbelte prisen som er mer eksklusivt.

Altså: Creative er bra til å være "brødmat".

Eller tar jeg feil? Finnes det bedre brødmat enn Creative?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er spillere som ikke koster ca det samme fra både cowon og sony. nå er zen mx flere år gammel, så den er nok litt billigere pga det og

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

PLay.com sender ikke elektronikk til norge. Om de så hadde gjort det, hadde det blitt dyrere med MVA og fortolingsavgift enn å kjøpe den her

Kjøp en sansa clip+ og et minnekort

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Dyrt da. Pixmania har 2GB-utgaven til 260 kr. Pixmania suger på kundeservice, men til den pris spiller det vel liten rolle.

http://www.pixmania.com/no/no/3903024/art/...p;CodePromo=oui

and theeeeeeeen

http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...bc:36126%3br:pg

= 18GB for 900 kr med porto elns

Om du er student (høyskole, universitet) kan du med studentkonto score 16GB microsd til totalpris 384 hos dustin: http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe vondt å si om Creative, men den Sonyen fikk bedre omtale på trustedreviews hvertfall. Da skulle man jo tro at det er et bedre kjøp.

Ah, ser det ble Clip, den scora også bra ja.

Begge har scora bra ja, men Clip ble litt billigere hvis jeg kjøper 8Gb-kort (trenger ikke mer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...