sandinista Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Hei Skal ønske meg MP3 spiller til jul men veit ikke hvordan, så jeg lurer på om det er noen som har litt peiling som kan anbefale meg en? - Ikke apple - Helst ikke touch screen - God lydkvalitet, uten å bli for dyr. Syntes det er for dårlig på min iPod Nano fra 2006. - Minst 8 Gb - Jeg ruker AKG 518dj headset - Hører for det meste på rock (og de millioner av sjangrer innenfor der), også en del pop, reggae, psykedelisk pop. - Bør være holdbar, men trenger ikke å være vanntett. - Utseende er ikke viktig - Pris? Billigst mulig som oppfyller kravene mine. - Ikke videoavspiller, men må ha skjerm. Størrelsen og kvaliteten på den er ikke nøye. - Bra batteritid, men trenger ikke å være i toppklasse heller. - Radio er ikke viktig - Brukervennlighet er heller ikke veldig nøye. Så lenge spillern er på skandinavisk eller engelsk skal det ikke være noe problem. - Skal få plass i lomma, men trenger nødvendigvis ikke å være kjempeliten. Takker for svar! Endret 5. desember 2009 av sandinista Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 http://www.trustedreviews.com/mp3/review/2...e-Zen-MX-8GB/p1 Creative Zen MX virker lovende. Erfaringer? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Cowon iaudio 9 kunne passet. Ønsker meg den til jul selv. Opp til 16gb. Skal ha like bra lyd som Cowon S9 som av mange har blitt kåret til den spilleren med best lyd. Ca samme størrelse som en inano. 29 timer musikkavspilling. Er et lite pre-launch review på youtube. Syns den virker lovende. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Foreslår disse: Cowon: -D2 -7 -9 Sony: -NWZ-S738F -NWZ-A828 eller noen andre Sony-modeller Sandisk: -Fuze -Clip Hold deg unna Samsung og Creative. Endret 7. desember 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er i samme båt, men jeg skal handle ikke ønske. ^^ Har lett rundt nå en god stund og tror jeg lander på følgende: Sony NWZ-E444 TrustedReviews Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Takker for svar Hold deg unna Creative. Hva er galt med Creative? Har ingen erfaring med dem, men jeg ser at den har fått gode kritikker overalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Problemet med creative er at de som kjøper merket ikke har gjort noe research på forhånd. De kjøper en spiller, den eneste spilleren de er kjent med, og er fornøyd. Hvis alt du har spist er brød hele livet, kan du sikkert anbefale brød som mat, men er ikke dermed sagt det er gourmetmat Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Ok. Skjønner at det finnes bedre mp3 spillere der ute, men Creative er vel bra til å være i den prisklassen? Brød kan jo være godt det hvis det er ordentlig laget, selv om det finnes gourmetmat til den dobbelte prisen som er mer eksklusivt. Altså: Creative er bra til å være "brødmat". Eller tar jeg feil? Finnes det bedre brødmat enn Creative? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er spillere som ikke koster ca det samme fra både cowon og sony. nå er zen mx flere år gammel, så den er nok litt billigere pga det og Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Creative Zen Mx koster mer enn Sonyen jeg linket til. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jo, men problemet er at det er for liten plass i den. Jeg ser etter en med rundt 8Gb. http://www.play.com/Electronics/Electronic...earchtype=genre Denne kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) PLay.com sender ikke elektronikk til norge. Om de så hadde gjort det, hadde det blitt dyrere med MVA og fortolingsavgift enn å kjøpe den her Kjøp en sansa clip+ og et minnekort Endret 10. desember 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 At jeg linka til play.com var tilfeldig. Skulle bare vise hvilken jeg mente. Men uanset tså jeg tror nok jeg har funnet en vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Dyrt da. Pixmania har 2GB-utgaven til 260 kr. Pixmania suger på kundeservice, men til den pris spiller det vel liten rolle. http://www.pixmania.com/no/no/3903024/art/...p;CodePromo=oui and theeeeeeeen http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...bc:36126%3br:pg = 18GB for 900 kr med porto elns Om du er student (høyskole, universitet) kan du med studentkonto score 16GB microsd til totalpris 384 hos dustin: http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx Endret 10. desember 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jo, men problemet er at det er for liten plass i den. Jeg ser etter en med rundt 8Gb. http://www.play.com/Electronics/Electronic...earchtype=genre Denne kanskje? Reviewen jeg linka til er 4gb, men linken til PS er 8gb versjonen. Den du har linka til på play er den som jeg har linka til lengre oppe! Billigere er den og på psdata. Endret 10. desember 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Takk for hjelpen! Jeg hadde sikkert endt opp med en Creative. Men da går jeg for 2Gb'ern + minnekort da. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg har ikke noe vondt å si om Creative, men den Sonyen fikk bedre omtale på trustedreviews hvertfall. Da skulle man jo tro at det er et bedre kjøp. Ah, ser det ble Clip, den scora også bra ja. Endret 10. desember 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 har en samsung p2 du kan kjøpe billig av meg brukt om du er interresert. send pm. google den får info Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har ikke noe vondt å si om Creative, men den Sonyen fikk bedre omtale på trustedreviews hvertfall. Da skulle man jo tro at det er et bedre kjøp. Ah, ser det ble Clip, den scora også bra ja. Begge har scora bra ja, men Clip ble litt billigere hvis jeg kjøper 8Gb-kort (trenger ikke mer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå