Colb Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 JEg bestilte nylig to spill fra yesasia.com og i dag fikk jeg denne mailen: Request for credit card information Dear [email protected], Thank you for shopping at YesAsia.com. Your order 5665451 has temporarily been placed on hold as our credit card processor was unable to verify the billing address registered in your shopper profile. To ensure that you are the rightful cardholder and to protect you from any unauthorized use of your credit card, kindly provide us with one of the following information at your earliest convenience: A copy of the front and back image of your credit card. (Please black-out the signature area for your own protection); OR A copy of your most recent credit card statement, that must clearly show the credit card number, the cardholder name and the billing address. Please send either of the above mentioned documents to our Accounting Department via fax at (852) 2742-8515 or by email ([email protected]), clearly indicating your order number for reference. Upon receipt of your communication, your order will be immediately processed. If you have received this message in error or have any questions or concerns, please do not hesitate to contact our Accounting Department by email. We look forward to hearing from you soon. Yours sincerely, Accounting Department YesAsia.com Ltd. URL : http://global.yesasia.com Tel : +852 2522-1227 Fax : +852 2742-8515 Address : 9/F., Watson Centre, 16-22 Kung Yip Street, Kwai Chung, New Territories, Hong Kong Copyright © 1998-2009 YesAsia.com Ltd. All rights reserved. burde jeg være skeptisk eller gjøre som de sier? har bestilt to ps3 spill hvis det er av betydning... og ja. er mitt kreditkort hvis det skulle være noen tvil.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg ville IKKE sendt dem det de ber om. Det lukter svindel lang vei siden de ber om kopi av kredittkortet ditt. Jeg har i hvertfall aldri hørt om noe lignende ifb. seriøse nettbutikker. Du bør heller ta direkte kontakt med salgsavdelingen til butikken, slik at du vet at det er dem du snakker med, og informere dem om hva som er skjedd. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Relativt vanlig for handel utenfor Europa det der. Men jeg ville ikke sendt bilde av kortet, men kun kopi av siste faktura som viser kortnummer og navnet ditt. Ikke noe som kan misbrukes direkte ut ifra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå