wanon Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har kjøpt nytt TV - Panasonic 50 Plasma. Signalene er Canal Digital kabel med HD tuner og HDMI kabel. Problemet mitt er at hver gang jeg slår på TV'en så går den i feil "modus", jeg får opp en melding om at ingen kanaler er funnet og at det foregår søk på DVB-T. Trykker jeg "AV" knappen på TV'ens fjernkontroll kommer bildet på TV'en. Ved trykk på "AV" knappen vises også at HDMI1 er lagret som forvalgt. Der er bare det at hver gang må jeg hjelpe tv'en i gang ved å trykke "AV". Står TV'en på mens dekoderen slåes av - og på igjen - kommer riktig bilde automatisk (uten å måtte trykke "AV" knappen). Noen der ute som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Pleier å være en 'Hotel mode' innstilling. http://hubpages.com/hub/Hotel-Mode-Panasonic-Televisions Lenke til kommentar
wanon Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har kjøpt nytt TV - Panasonic 50 Plasma. Signalene er Canal Digital kabel med HD tuner og HDMI kabel. Problemet mitt er at hver gang jeg slår på TV'en så går den i feil "modus", jeg får opp en melding om at ingen kanaler er funnet og at det foregår søk på DVB-T. Trykker jeg "AV" knappen på TV'ens fjernkontroll kommer bildet på TV'en. Ved trykk på "AV" knappen vises også at HDMI1 er lagret som forvalgt. Der er bare det at hver gang må jeg hjelpe tv'en i gang ved å trykke "AV". Står TV'en på mens dekoderen slåes av - og på igjen - kommer riktig bilde automatisk (uten å måtte trykke "AV" knappen). Noen der ute som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
wanon Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Pleier å være en 'Hotel mode' innstilling.http://hubpages.com/hub/Hotel-Mode-Panasonic-Televisions Tusen takk, dette løste mitt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå