Osecia Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Heisann. Jeg har dual screen og får bare kjørt det samme bildet på skjermene. Er det mulig å få to forskjellige wallpapers? På forhånd takk. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 http://www.howtogeek.com/howto/windows/dua...n-each-desktop/ håper det funker Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Om du har et Nvidia-kort med medfølgende drivere kan du gjøre det ved hjelp av nView. Bare aktiver det i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Heisann.Jeg har dual screen og får bare kjørt det samme bildet på skjermene. Er det mulig å få to forskjellige wallpapers? På forhånd takk. Last ned programmet: Ultramon Det lar deg bruke 2 forskjellige bakgrunner, + masse andre funksjoner som er kjekke når du har dualscreen. Bla. to startlinjer osv. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Ingenting av det funket. Men jeg har fått det til. Jeg lastet ned DisplayFusion. Men ellers takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå