sosyv Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Er det så at ie 6,0 ikke kan lese java? Var nemlig på en side nå hvor nesten ingen av linkene virket. Så en merklig endelse på filene på oppgavelinjen: .html# Finnes det noe man kan laste ned til IE 6,0? Evt Hvor? Lenke til kommentar
jvestre Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Gå til java.sun.com og last ned VM'en du får melding om når sida lastes ... ellers er IE ( hele Ms ) og java ei laaaang historie, som du sikkert vet. Jeg foretrekker å ha flere browsere tilgjengelig, anbefaler både Opera og Mozilla. Lykke til Lenke til kommentar
aschj Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Sun og Microsoft ble som nevnt av min forgjenger ikke enig om implementering av Java i IE6. Det rare er at man kan laste ned en sertifisert Virtual Machine på windowsupdate.com Jeg har selv brukt denne i en periode, og finner den ganske bra. For øvrig vil jeg gjerne også gå imot min forgjenger vdr. browsere. IE er uten tvil den beste og raskeste browseren. Jeg har testet både Opera og MoZilla over lengre perioder, og synes begge to var helt håpløse i forhold til IE. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 2001-10-16 21:41, skrev aschj:For øvrig vil jeg gjerne også gå imot min forgjenger vdr. browsere. IE er uten tvil den beste og raskeste browseren. Jeg har testet både Opera og MoZilla over lengre perioder, og synes begge to var helt håpløse i forhold til IE. For å snu dette til ein browser-diskusjon, må eg berre sei at Opera (har ingen erfaring frå Mozilla, så eg uttalar meg ikkje om det) i følgje standardane er mykje betre enn IE. Opera følgjer alle standardane sett av W3C, men MS har sett ein del standardar sjølve, som har vorte svært populære. Ein ting som t.d. berre finns i IE, er fargelegging av kantane på ein tabell, slik som ein ser brukt på desse sidene. :smile: Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Quote: On 2001-10-16 21:41, aschj skrev:Sun og Microsoft ble som nevnt av min forgjenger ikke enig om implementering av Java i IE6. Det var jo selvfølgelig M$ som ikke klarte å holde seg til reglene... Historien kan leses på http://www.hardware.no/nyheter/jan01/mstap_java.html Eivind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå