Rayline TWB Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Har nettopp fått bruker- accounten min på Steam hijacka. Det fungerte på følgende vis: Via chatvinduet i Steam accounten kom det en forespørsel om å joine www.steampowered.tk via en i vennelisten min. Klikket på linken og kom riktig nok til Steampowered.tk. Etter dette gikk det ikke an å logge meg inn på accounten min, og det kom plutselig mail fra Steam Support om at accounten min hadde blitt endret, med bla. at kontakt emal addressen hadde blitt endret. Men i mailen stod det også at hvis dette var noe jeg ikke hadde autorisert, så måtte jeg kontakte support og opprette en "hijacked account ticket". Det gjorde jeg, så nå sitter jeg og venter på support derfra. Håper de ikke har helgefri på supporten der da. Og dette gjelder PC- versjonen. Endret 5. desember 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 www.steampowered.tk Der er feiltagelsen din. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Jada, har ingen problemer med det. Men det som jo var merkelig var jo at dette kom fra vennelisten min, og man skulle jo kunne stole på "vennene" sine siden det jo er jeg som avgjør hvem som er mine venner - og det er jeg rimelig finjustert på - men altså tydeligvis ikke finjustert nok. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fikk forespørsel i går jeg og, men avslo da jeg ikke kjente til den som sendte forespørsel. Var vel bare et spørsmål om tid før slike ting skjer. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Eg fikk den også. Du er vel med i ei stor gruppe som sendte deg meldinga http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=1051712 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Jaujau - det gikk jo bra det her. Prima support hos Steam, så nå er accounten un-hijacked igjen....:-) Han hijack- assen hadde bare testa ut MW2 litt så jeg, så det var vel greit nok. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Greit å vite da jeg bruker Steam. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Klikket du bare på linken eller gjorde du noe inne på linken(logget inn ellernoe annet?)? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du må jo logge inn... Vis ikkje du bruker Internet Explorer og tillater Active X av diverse ymse slag. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Klikket du bare på linken eller gjorde du noe inne på linken(logget inn ellernoe annet?)? Jeg klikket kun på linken - og det var nok. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jaujau - det gikk jo bra det her. Prima support hos Steam, så nå er accounten un-hijacked igjen....:-)Han hijack- assen hadde bare testa ut MW2 litt så jeg, så det var vel greit nok. Utrolig hva folk gjør for å kunne spille uten dedikerte servere og med høy ping ass.. Men, er ikke verdt 500kr, så forstår han/hun godt.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Huff, tilog med min mor vet at hun ikke skal trykke på linker hun får tilsendt av ukjente personer. jaja, tipper du har lært av din feil nå. Bra at Steam har en god support og gir kontoen tilbake da. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Min mor vet også det, og jeg vet det - men når linken kom fra en venn, så stiller det seg jo litt annerledes......(skulle man tro)... Endret 13. desember 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fikk MSN-Virus fra en venn jeg.. men trykka ikke.. Var'ke noen idiot jeg:P Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er noe helt annet, en link som du ser er fucked klikker du ikke. Også er det msn, tonnevis med virus. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 1 innlegg med personhets, rasisme eller andre unødvendige kommentarer til eller om andre brukere er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå