Earthland Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Da er det snart tid for engelsk muntlig privatist eksamen den 8. Desember. Vi vet at det kommer til å bli en lytteprøve og problemstillinger rundt denne lydprøven. Er det noen som har linker til lytteprøver som kan sjekkes ut? Har sjekket på udir.no, men ser ikke ut til å finne noe særlig. Noen forslag på måter å forberede seg på? Endret 5. desember 2009 av Earthland Lenke til kommentar
Rosabikini Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvordan gikk eksamen? jeg skal ha privatist eksamen selv nå, om to dager! og jeg gruer meg. det er engelsk muntlig. hvordan foregår eksamen? trenger jeg forberede noe tekst, eller bare lese på leselisten? Håper du kan hjelpe meg siden du har hatt privatist eksamen og vet hva det går i Lenke til kommentar
fedinho Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei! Skal snart ha eksamen i engelsk muntlig som privast, men skal ikke eksamen foregå som alle andre muntlige? At du kommer dit, trekker et tema og snakker om det? Føler jeg har fått inntrykk av at du må drive å lese bøker og at det er skikkelig styr :S Hjeeeelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå