sakke Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kom med deres personlige meninger om den utrolig billige HTC Tattoo Jeg har ikke prøvd den selv enda, ikke i butikk engang. Så dette er kun ting jeg har lest meg til Jeg har tenkt på å kjøpe den pga: 1. Den har android som jeg bare måååå prøve 2. Jeg liker Iphone, syns det er jalla - Dette er et bedre alternaltiv 3. Pris og gode resultater i tester 4. Downloading Market med 11tusen applikasjoner Negativt (?) 1. Dårlig Sms funksjon pga gammel touch-teknologi(stemmer dette?) 2. Liten skjerm Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøvde den i går, men synes ikke at skjermen var dårlig...Prøvde å skrive på den, og det var ikke noe problem! Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du kan jo sjekke denne tråden for å få flere synspukter på Tattooen. Lenke til kommentar
sakke Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Kan man egentlig velge at mobiltelefon kun skal bruke internet da den har hifi-tilkoblingen? abonomentet mitt er nemlig dyrt på internet :/ Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Wi-fi mener du? Det er det på den, men det skal visstnok være ustabilt... Lenke til kommentar
program Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøvde den i går, men synes ikke at skjermen var dårlig...Prøvde å skrive på den, og det var ikke noe problem! Problemet er at skjermen har ganske lav oppløsning. Det gjør at veldig mange av programmene i Market ikke vil fungere. Lenke til kommentar
sakke Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Wi-fi mener du? Det er det på den, men det skal visstnok være ustabilt... jeg mente wi-fi ja. haha Det skal være ustabilt under WPA og ikke under WEP eller noe sånn. Men lurer på feks viss jeg har e-post synkronisering kan jeg deaktivere denne funksjonen viss jeg mister wi-fi tilkobling slik at jeg slipper å bruke penger på det `? Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøvde den i går, men synes ikke at skjermen var dårlig...Prøvde å skrive på den, og det var ikke noe problem! Problemet er at skjermen har ganske lav oppløsning. Det gjør at veldig mange av programmene i Market ikke vil fungere. For min del gjør det ingenting...Nå har jeg en LG KC550, og den er ikke mye å skryte av...Sannsynligvis kommer jeg ikke til å installere veldig mange programmer ol fra Market, men om jeg finner noen er det klart at jeg vil... Lenke til kommentar
erik54 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei, har Tattoo og det ingen problem å skrive sms på den. Er ikke noe dårligere enn andre touch mobiler som eks. iPhone og hero. Etter mine erfaringer i hvertfall. Du kan også velge om den skal hente epost eller ikke avhengig om du er koblet til wifi. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvilke programmer er det som ikke virker på Tattoo kontra Hero feks?? Lenke til kommentar
program Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg tror ikke noen her har tenkt til å liste opp alle programmene som ikke fungerer. Men det er, etter hva jeg har forstått av andres erfaringer, snakk om ganske mange. Endret 8. desember 2009 av program Lenke til kommentar
erik54 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror ikke noen her har tenkt til å liste opp alle programmene som ikke fungerer. Men det er, etter hva jeg har forstått av andres erfaringer, snakk om ganske mange. ikke opera og norsk tastatur i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå