Gå til innhold

[Løst]Htc Tattoo - Negativt / positivt ?

sakke

Anbefalte innlegg

Kom med deres personlige meninger om den utrolig billige HTC Tattoo :)

Jeg har ikke prøvd den selv enda, ikke i butikk engang. Så dette er kun ting jeg har lest meg til

Jeg har tenkt på å kjøpe den pga:

1. Den har android som jeg bare måååå prøve

2. Jeg liker Iphone, syns det er jalla - Dette er et bedre alternaltiv

3. Pris og gode resultater i tester

4. Downloading Market med 11tusen applikasjoner

Negativt (?)

1. Dårlig Sms funksjon pga gammel touch-teknologi(stemmer dette?)

2. Liten skjerm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wi-fi mener du?

Det er det på den, men det skal visstnok være ustabilt...

jeg mente wi-fi ja. haha :p Det skal være ustabilt under WPA og ikke under WEP eller noe sånn. Men lurer på feks viss jeg har e-post synkronisering kan jeg deaktivere denne funksjonen viss jeg mister wi-fi tilkobling slik at jeg slipper å bruke penger på det `?

Lenke til kommentar
Prøvde den i går, men synes ikke at skjermen var dårlig...Prøvde å skrive på den, og det var ikke noe problem!

Problemet er at skjermen har ganske lav oppløsning. Det gjør at veldig mange av programmene i Market ikke vil fungere.

For min del gjør det ingenting...Nå har jeg en LG KC550, og den er ikke mye å skryte av...Sannsynligvis kommer jeg ikke til å installere veldig mange programmer ol fra Market, men om jeg finner noen er det klart at jeg vil...

Lenke til kommentar

Hei, har Tattoo og det ingen problem å skrive sms på den. Er ikke noe dårligere enn andre touch mobiler som eks. iPhone og hero. Etter mine erfaringer i hvertfall.

Du kan også velge om den skal hente epost eller ikke avhengig om du er koblet til wifi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...