Johan96 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei jeg lurte på om det var noen muligheter for å spile av musikk over spill (f.eks Css)med spotify. For vis jeg bruker microfonen på høytalerene blir det ræv kvalitet! vet dere om et program/innstilling som gjør at den recorder automatisk høytalerene. OSen min er vista home premium takk for hjelpen Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg skjønte ikke helt hva du spør om her, men du vil ta opp lyd? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Se om lydkortet støtter stereo mix eller what u hear. Lenke til kommentar
Johan96 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg skjønte ikke helt hva du spør om her, men du vil ta opp lyd? jeg har tenkt å ta opp lyd rett fra høytalerene og spille det av i spille ;P Lenke til kommentar
Johan96 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Se om lydkortet støtter stereo mix eller what u hear. takk måtte laste inn ny driver og fikk stereo mix. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Fireal Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg skjønte ikke helt hva du spør om her, men du vil ta opp lyd? jeg har tenkt å ta opp lyd rett fra høytalerene og spille det av i spille ;P Da håper jeg det ikke er public server du skal spille på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå