garb Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) I loggen til routeren min ser jeg at den blokkerer for incoming UDP packet kontinuerlig ca 4-5 ganger i sekundet. Er det vanlig med så mye trafikk inn mot IP-adressen min? Meldingene i router-loggen min ser slik ut: "Blocked incoming UDP packet from [iP]:[Port] to [iP]:[Port]" Trafikken er fra mange ulike IP-adresser - hundretalls forskjellige. Har kjørt virusscan på maskinen og fjernet noe for en tid tilbake. Bør jeg fortsatt være bekymret? Endret 5. desember 2009 av garb Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du bruker kanskje BitTorrent eller andre fildelingsprogrammer? Dette skyldes pc'er som tror at du fortsatt deler disse filene. Det vil aldri forsvinne så lenge du bruker BitTorrent. Det er ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det er ikke farlig i det hele tatt. Det er helt normalt at det flyter endel trafikk innover som kommer fra ormer og lignende ute på nettet som leter etter offer. I tillegg er det ikke alle ISPer som blokkerer for Windows sine broadcastforespørsler som blir sendt i alle retninger i søk etter maskiner med delte filer. Endret 7. desember 2009 av gxi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå