DanieI Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Her er delene, skulle bli ca 50 kr mer en ditt forriege oppsett, vær dog klar over at du ikke har mulighet til Crossfire, ikke at jeg tror du trenger det med 5870 under pansret, og jeg vet ikke om kabinettet ditt har plass til 5870. hk cpu Radeon 5870 <psu er veldig usikker på om delene kommmer til å passe og jobbe godt ilag, og er psuen bra nok? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Delene vil jobbe godt ilag, og psu'en er god nok for oppsettet. Om radeon 5870 passer inn i kabinettet er jeg ikke sikker på. Som sagt du ofrer litt cpu ytelse og crossfiresupport for å få radeon 5870, men uten tvil vil det yte bedre i samtlige spill out off the box enn phenom 965 + 5850. pm jornboss og spør om 5870 vil passe inn der, husker jeg ikke feil har han det nxzt kabinettet. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Riktig jeg har et Hush kabinett. Der sitter det et GTS250 - som rekker ca 25 cm. Maks plass er ca 32 cm fremover til harddisk-holderen. Men i Hush er HDD -holderen smalere enn komponent/DVD holderen. Det tror jeg ikke det er i Lexa..... Endret 10. desember 2009 av jornboss Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Siden der er så mye stress og sånt i jula har jeg fått tips om å vente med pc til etter nyttår for da skal prisene synke(har jeg blitt fortalt), så jeg kommer til å poste igjen etter nyttår Håper dere er like hjelpsome da som nå. Snakkes etter nyttår:] Mvh. Turbolax Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) AM3 er billig og fin, ville egentlig gått for dem og fundet AMD sin prosessor-modul litt, de trenger jo teknologi for å utvikle de og da, ingen som vil ha AMD av markedet vel? PS: er ingen fanboy, liker bare ikke at AMD ligger så dårlig ann Endret 12. desember 2009 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå