Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Synes du stort sett syter en god del selv jeg, HeHauken. Det var en uke med konstant syting når dere ble slått ut av Barcelona. Jeg ser ikke helt hvordan det er å se fremover, å syte over at noen syter er også utrolig irriterende. De fleste United-supportere ser fremover de, selv om de også husker fortiden. Fortjent City seier i dag, selv om det fort kunne blitt uavgjort, det blir gøy å se hvordan det utvikler seg i Premier League fremover for dere er ikke så overlegne som mange vil ha det til. Det er uansett liten tvil om at både United og Chelsea kommer til å tape poeng fremover og i Mai står det en vinner der med trofèet. Jeg er like sulten i år som i fjor og håper at United tar sin 19. og går forbi Liverpool, men det vil være en guddommelig prestasjon av spillerene hvis de klarte å hente den 4. pokalen på rad, spesielt sesongen etter å ha solgt fjorårets Ballon d'Or vinner. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Hallo? Viss det noen gang skal være lov å syte over noe så må det være kampen mot Barcelona, den uttalelsen var noe uheldig eller hva? Var neimen ikke mye syting her inne i forhold til visse andre klubber, selfølgelig mye klaging på dommeren, uten å dra frem at han faktisk var dårlig for city også, men det har blitt ganske normalt. Endret 5. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Synes du stort sett syter en god del selv jeg, HeHauken. Det var en uke med konstant syting når dere ble slått ut av Barcelona. Jeg ser ikke helt hvordan det er å se fremover, å syte over at noen syter er også utrolig irriterende. Jeg syter stort sett? Og det begrunner du med med en enkelthendelse? Så vidt meg bekjent var ikke du til å kjenne igjen etter Chelsea-kampen, og den var langt fra den voldtekten Barca-kampen var - men jeg er fullstendig klar over at jeg søt da (dog ikke like lenge som enkelte i United-leiren i forhold til Chelsea-kampen...) Forskjellen på meg og enkelte (ganske mange) United-fans er at jeg ikke gjør det etter hver kamp laget mitt taper poeng. I forhold til at jeg sier ifra om sytingen til enkelte: Enkelte bør ta det til seg, for det er irriterende å hele tiden lese om "hvor uheldig United var på SB" i annenhvert innlegg når det snakkes om Chelsea. Skal jeg snakke om at Chelsea var best i CL-finalen og var uheldig som tapte i annenhvert innlegg som omhandler United? Nei, for det er faktisk så tåpelig det er. Det tilhører fortiden - ta det heller opp igjen i neste kamptråd mot Chelsea. De fleste United-supportere ser fremover de, selv om de også husker fortiden. Fortjent City seier i dag, selv om det fort kunne blitt uavgjort, det blir gøy å se hvordan det utvikler seg i Premier League fremover for dere er ikke så overlegne som mange vil ha det til. Det er uansett liten tvil om at både United og Chelsea kommer til å tape poeng fremover og i Mai står det en vinner der med trofèet. Jeg er like sulten i år som i fjor og håper at United tar sin 19. og går forbi Liverpool, men det vil være en guddommelig prestasjon av spillerene hvis de klarte å hente den 4. pokalen på rad, spesielt sesongen etter å ha solgt fjorårets Ballon d'Or vinner. Jeg har troen på at Chelsea og United kommer til å bytte på hvem som leder ligaen, og jeg tror det blir små marginer som avgjør. I så måte var det surt å tape i dag, men når Lamps bommer på straffe er det ikke annet å vente. United tapte poeng mot oss, vi mot City. Sånn er fotballen. Endret 5. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ganske ekkelt å tenke på at city sin seier kanskje hjelper the cheats med å ta gullet, grøsssss! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Ganske ekkelt å tenke på at city sin seier kanskje hjelper the cheats med å ta gullet, grøsssss! Vi var heldige mot United. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Greit nok, HeHauken, men jeg har sett deg syte like mye som den gjennomsnittlige United-supporteren her på forumet, det er tross alt svært få som fortsatt snakker om at Chelsea ikke skulle ha vunnet over United, fotballen er rund alt kan skje, derfor håper jeg du lar være å generalisere fremover. Men er du seriøs når du sier at Chelsea var best i CL-finalen i 08'? Da bør du se den om igjen. Jeg ser fremover jeg, laget mitt har til vane å bli sterkere utover i sesongen og plukke flere poeng da, så jeg ser ingen grunn til å dvele ved fortiden. @Crispin: Hoho, oser bitterhet her. Ta en titt på hva laget ditt presterte mot City, dere fortjente ikke bedre. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Greit nok, HeHauken, men jeg har sett deg syte like mye som den gjennomsnittlige United-supporteren her på forumet, det er tross alt svært få som fortsatt snakker om at Chelsea ikke skulle ha vunnet over United, fotballen er rund alt kan skje, derfor håper jeg du lar være å generalisere fremover. Men er du seriøs når du sier at Chelsea var best i CL-finalen i 08'? Da bør du se den om igjen. Jeg ser fremover jeg, laget mitt har til vane å bli sterkere utover i sesongen og plukke flere poeng da, så jeg ser ingen grunn til å dvele ved fortiden. Det er et fåtall United-supportere her på forumet som IKKE syter hver når laget taper poeng, så jeg er nok ikke som den gjennomsnittlige United-supporter nei. Jeg klagde litt i dag, og jeg klagde mot Barca. Det er TO ganger på to år (har du flere konkrete eksempler å dine personangrep?). Unted har bare i år tapt poeng mot Sunderland, Liverpool, Burnley og Chelsea, og i samtlige av kampene var det langt mer syting enn jeg bedriver. I CL 08 hadde lagene hver sin omgang. I ekstraomgangene var Chelsea klart best og burde vunnet. Straffe er bingo. Så ja, Chelsea var best den gang. Jeg ser også fremover. 3 lette kamper før derby mot West Ham - og om de spiller like talentløst som mot United i dag, blir heller ikke de et problem. Endret 5. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Småligheten er til å ta og føle på. Respekten er derimot snart borte. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Forskjellen på meg og enkelte (ganske mange) United-fans er at jeg ikke gjør det etter hver kamp laget mitt taper poeng. Ja, for her er jo enkelte (ganske mange) Chelsea-supportere heeelt uskyldige, eller hva? I CL 08 hadde lagene hver sin omgang. I ekstraomgangene var Chelsea klart best og burde vunnet. Straffe er bingo. Så ja, Chelsea var best den gang. Dette blir usaklig, Chelsea hadde flaks som i det hele tatt kom til straffene. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Trur Blackburn kampen fortsatt låg i kampene til dei fleste spelarane. Hadde me stillt med toppet lag hadde me vunnet Blackburn kampen. Me tapte mot lille Blackburn og det tar på sjølvtilitten, sjølv om det var eit nærmest reint B-lag så trur eg det kan ha ein liten effekt på laget. Fortjent seier til City. Ingenting å seie på det. Bra forsvar og dei hadde god kontroll i mesteparten av kampen. Bare synd det bare er 2 poeng ned til United. Kunne godt tenke meg å opprettholde 5 poengs ledelsen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 @Crispin: Hoho, oser bitterhet her. Ta en titt på hva laget ditt presterte mot City, dere fortjente ikke bedre. Tror faktisk at fyren er City-supporter selv. Mener å huske at h*n kom inn i RedCafe etter det ble klart at United skulle møte City i semien. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Virker som han er citysupporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå