Gå til innhold

Chelsea Kamptråd: PL - City - B - Lørdag 05.12. 18:30: C+ Sport 2, 2 - 1 SLUTT

HeHauken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt-Ctrl - Tevez er faen meg kjørt. Har ikke spilt 90 min hele sesongen tror jeg.

HeHauken, der har vært grusomme og fikk et heldig mål med dere i kveld. Hvordan er dette fortjent? City har kjørt i store deler av kampen. Og vi skal slutte å syte pga denne kampen? Skjønner ikke det i det hele tatt.. Alvorlig talt.

Lenke til kommentar

City får en etterlengtet seier. Og vi har vært svake, selv om jeg mener at poengdeling her hadde vært rettferdig. Lamps bommer på straffe... det er søren ikke ofte.

Jaja, United-leiren jubler, og det er stor spenning i PL igjen.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Alt-Ctrl - Tevez er faen meg kjørt. Har ikke spilt 90 min hele sesongen tror jeg.

HeHauken, der har vært grusomme og fikk et heldig mål med dere i kveld. Hvordan er dette fortjent? City har kjørt i store deler av kampen. Og vi skal slutte å syte pga denne kampen? Skjønner ikke det i det hele tatt.. Alvorlig talt.

Skjønte ikke et ord av hva du sa... lol, anyways, Koklusjon: Chelsea er søppel for øyeblikket. Går nok over, trenger bare litt tid. (personlig mld)

Lenke til kommentar

Litt usikker med hva du mener med "kjørt", regner med at du mener han er tom for krefter.

Greit nok det, men selv bestemor hadde klart å sentre til han til venstre i den ene kontringa på slutten der.

Lenke til kommentar

Vi spilte grusomt ja, men synes som sagt at poengdeling hadde vært rettferdig. Er en del diskuterbare straffesituasjoner (og situasjoner generelt), og Lamps bommer på straffe (noe han sjeldent gjør). Vi har marginene imot oss i dag, men sånn er fotball. Brutal og urettferdig.

Jeg mener en skal se fremover - Unitedfansen ser bakover. Glem det som skjedde på SB, det var urettferdig, men sånn er fotball - og det jevnes ut i løpet av en sesong. Det er det jeg mener, for dere trekker det frem hver eneste Chelsea-kamp - noe jeg er møkklei.

EDIT: Har tre enkle hjemmekamper nå fremover. Hjemme mot APOEL (her håper jeg juniorene får prøve seg) og hjemme mot Everton og Pompey. Skal normalt sett gå greit.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

For en måte å bryte avgjort rekka på, nei city er og forblir city, og det lå jo nesten litt i korta at det i dag måtte bli seier, for det hadde jo vært litt absurd. Eneste som er litt dumt er at vi hjelper the cheats med seieren, jaja kan ikke få i pose og sekk.

Etter jeg så kampen mot Arsenal var jeg rimelig imponert over chelsea, ting skifter virkelig fort. Håper det snur like fort igjen for Chelsea.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Veeeel, målet deres var vel mildt sagt av det heldige slaget. Når lamps i tillegg bommer på straffe fortjener dere ikke bedre.

For det var ikke det første målet til City? Samt flere diskuterbare situasjoner.

Unitedfansen ser bakover.

Say what?

Enkelte trekker iallefall urettferdighetene på SB frem ved hver anledning. Hvordan er det å se fremover?

Lenke til kommentar
Hvor har jeg sagt det?

Nei, men du nevnte at Chelsea var heldig, vel det var City også - faktisk i langt større grad.

Omtrent det samme som det er for deg regner jeg med.

Jeg kommer ikke til å syte om dette i morgen, eller om fem kamper, eller til returekampen, eller i mai, eller neste sesong... noe som tydeligvis er vanskelig for andre fans.

Lenke til kommentar
Jeg mener en skal se fremover - Unitedfansen ser bakover. Glem det som skjedde på SB, det var urettferdig, men sånn er fotball - og det jevnes ut i løpet av en sesong. Det er det jeg mener, for dere trekker det frem hver eneste Chelsea-kamp - noe jeg er møkklei.

Ikke generaliser nå. Er kun enkelte som driver og maser om dette.

Er like lei av "dere hadde flaks da og da, så dette er fortjent" som du er. Synes det minner om sutring nesten ^^

Lenke til kommentar

Vi spilte grusomt ja, men synes som sagt at poengdeling hadde vært rettferdig. Er en del diskuterbare straffesituasjoner (og situasjoner generelt), og Lamps bommer på straffe (noe han sjeldent gjør). Vi har marginene imot oss i dag, men sånn er fotball. Brutal og urettferdig.

Dere fikk jo til og med straffe, hadde vært noe om dere ikke hadde fått den straffen eller noe da. Også var City-målet ikke hands, da han trekker armene inn og prøver å få de vekk fra ballen mer enn noe annet. Menmen, kunne kanskje blitt 2-2 og. 2-1 til Cty var allikevel aldri ufortjent i denne kampen.

Hehe, ja, jeg er den typen som husker mye gammelt stoff og tar det opp igjen når det er relevant. En "irriterende kvalitet" med meg. :p Sorry about that.

Lenke til kommentar
Nei, men du nevnte at Chelsea var heldig

Jeg påpekte at dere ikke hadde marginene mot dere.

Jeg kommer ikke til å syte om dette i morgen, eller om fem kamper, eller til returekampen, eller i mai, eller neste sesong... noe som tydeligvis er vanskelig for andre fans.

Fint det da. I stedet syter du over at andre syter. ( :p )

Lenke til kommentar
Ikke generaliser nå. Er kun enkelte som driver og maser om dette.

Er like lei av "dere hadde flaks da og da, så dette er fortjent" som du er. Synes det minner om sutring nesten ^^

Beklager generaliseringen, jeg burde skrevet enkelte. Jeg sier det var ufortjent på bakgrunn av at Chelsea ikke hadde marginene på sin side, i tillegg til en del merkelige avgjørelser. Det kunne fort blitt 2-3 straffer før Chelsea fikk det, og enkelte av kortene var helt på trynet. At Lamps ikke satt det er derimot hans (og Chelseas) egen feil (noe store deler av kampen kan sies å være). Chelsea spilte dårlig, og fortjente i så måte ikke bedre.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...