tc47 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det var mest det at det aldri skulle vært corner før det en gang. Også var det ikke bare deflection heller, det var litt verre en det. Når det gjelder CL finalen, så kunne den alltid ha gått begge veier når den først kom til straffekonk. Det kalles for lotto. Uenig i at Chelsea rundspilte oss i ekstraomgangene i CL finalen, enig at det var en omgang hver. Giggs hadde en megasjanse i ekstraomgangene om du klarer å huske det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Det var mest det at det aldri skulle vært corner før det en gang. Også var det ikke bare deflection heller, det var litt verre en det. Når det gjelder CL finalen, så kunne den alltid ha gått begge veier når den først kom til straffekonk. Det kalles for lotto. Uenig i at Chelsea rundspilte oss i ekstraomgangene i CL finalen, enig at det var en omgang hver. Giggs hadde en megasjanse i ekstraomgangene om du klarer å huske det. Chelsea hadde to i stolpen og en i tverligger - så jo, de var greit best i ekstraomgangene. Straffe er bingo ja, men United hadde flaks. Det var poenget mitt. I fjor også scoret United mange seine mål som kan defineres som "flaks", men som jeg sa i min lille redigering i sist innlegg skal et godt lag ha flaks. Jeg er bare så møkklei av å høre det ordet fra spesielt United-leiren som har hatt sin porsjon av det de siste årene. Edit: Der fikk City er corner som ikke skulle vært det. 1-1 i feilaktige cornere. Endret 5. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 1-1. Like feilaktig. Fornøyd nå tc? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Var det hands? Like feilaktig var det nok neppe. City fikk også et corner som ikke var corner - men de klarte ikke gjøre noe utav det. Når City scorer på noe som så ut til å være hands er det verre etter min mening. Men kanskje vår mentor TC kan forklare meg forskjellen? Endret 5. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Fortjent, ser man på kampen. Chelsea fortjente ikke å lede her, og det vet dere og. City har kjørt mye etter Chelsea-målet. Justice. Sykt at flaksen klarer å jevne seg her, er ikke alltid det skjer. Var det hands? Håper nesten det. Så ut som det egentlig. Etter Stamford Bridge v Utd så fortjener Chelsea litt grov uflaks egentlig, vant på en måte 6 poeng der pga. dårlige greier en linjedommer og litt av dommeren. Endret 5. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan vi slutte å snakke om fortjent og ufortjent uflaks og flaks? Det jevner seg ut... La oss heller prate om flaks osv i denne kampen, her skulle det stått 0-0 slik jeg ser det ^^. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan ikke skylde på Given på målet til Chelsea. Ser du ikke kjemperedningen hans på Ivanovic? Målet til City er også helt greit, armene er inntil kroppen, og gjør minimal forskjell på spillet. Har sett klarere hands enn det. Når det gjelder flaks er jeg enig i at de gjelder Chelsea, har mange marginer for. Nå er de allikevel Englands beste lag så tabellposisjonen kan man ikke klage på. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) En forferdelig dårlig omgang sett med Chelseaøyne. Vi får et heldig mål til å begynne med. City spiller god fotball, og kunne fort utlignet da Cech var utspilt. Heldigvis for Chelsea var Carvalho der. Så scorer City på et mål som så ut til å være hands. Ser en omgangen under ett er det fortjent at det er dødt løp. Synd Drogba ikke satte frisparket. Endret 5. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Enig med Maefteda. Siste avsnittet stemmer helt. Heldig, men også fortjent at de ligger på 1. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kjenner ikke igjen Drogba i forhold til forrige sesong. Fyren er jo vill. Det han gjorde i offsidesituasjonen var deilig. Frisparkene er gode. Han kaster seg ikke på LANGT nær like lett/mye lengre, men viser styrken sin i løps- og hodedueller mye oftere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 En forferdelig dårlig omgang sett med Chelseaøyne. Vi får et heldig mål til å begynne med. City spiller god fotball, og kunne fort utlignet da Cech var utspilt. Heldigvis for Chelsea var Carvalho der. Så scorer City på et mål som så ut til å være hands. Ser en omgangen under ett er det fortjent at det er dødt løp. Synd Drogba ikke satte frisparket. Enig der, HeHauken. Ikke med Drogba delen på slutten da. May it be a fair and good second half. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Drogba har kommet seg voldsomt ja. Tror Ancelotti har dradd han litt i ørene. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Enig der, HeHauken. Ikke med Drogba delen på slutten da. May it be a fair and good second half. Det er lov til å håpe. Linjedommeren er ikke på nett, i forhold til to feilaktige cornere. Holder han samme "fantastiske" standard kan det fort bli avgjørende. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Samme med Carvalho. Han har definitivt funnet tilbake til gamle formen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Holder jeg på å bli klin gærn, eller er det en kødd som sitter å diskuterer i bakgrunnen hos kommentatorene? Føler jeg hører en nordmann som babler i ny og ne. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Irriterer meg over C+ som har store tekniske problemer. Kan de fikse lyden snart, uten teite kommentarer om pling og annet tull? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hahaha. Neida, hører det jeg og. Er faen meg morsomt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vi kan jo ikke se kamp, Matchen er jo ikke klar den til 20.20. Lattis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå