Gjest militærgjest Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei! På sesjon hadde jeg et ben (som i føttene) som var lenger enn det andre. Nå, ett år senere, er dette ikke lenger enn ca. 3-5 mm. (kanskje 1 cm før!). For å gjøre saken enda bedre, så har jeg allergi og bruker en tablett hver dag for å hindre allergien. Tror dere Forsvaret vil ha noe sånt som meg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Viss du virkelig vil og er engasjert så ja. Er du tvilende eller nølende så nei. Lenke til kommentar
Gjest militærgjest Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vanskelig å vite siden jeg ikke har vært i forsvaret før. planen er befalskurs og sjøkrigsskole, og selv trodde jeg allergi og benlengden ville diskvalifisere meg. men takk for svar hvertfall! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Når det kommer til foten: Om du ikke har problemer med å bære en sekk på 30-40 kg, ser jeg ikke at Forsvaret skal ha noen grunn til å nekte deg. Forsvaret vil ikke kunne finne ut av dette, med mindre du forteller de det (noe du ikke må). Allergi i Forsvaret er verre. Hvilken type allergi er det, og hvor berørt blir du av det? Det er litt forskjellig hva de tar inn, når det kommer til allergier. Men er man motivert, og ellers i god form, tror jeg ikke allergien skal gjøre at du får problemer. Lenke til kommentar
Gjest militærgjest Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Må inn til lege for å oppjustere helseprofil på benlengden, da jeg ikke kom videre fra sesjon pga det. Tror jeg må spørre militærlege (?) om å gjøre det. Allergien er hovedsaklig støv innendørs, om våren spesielt bjørk og en annen tresort. Om jeg ikke tar allergimedisin vil det gå 24 timer før jeg klør noe voldsomt. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bortsett frå jeger- og spesialstyrkene er ikkje beinforskjell på under ca. 1cm diskvalifiserande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå