Fin Skjorte Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har en Creative Zen 4GB som ikke vil ha noe å gjøre med PCen etter jeg innstallerte Win7. Så nå får jeg ikke til å legge over sanger m.m. Har sett på supportsidene til Creative, men der finner jeg kun støtte for Vista (og XP). Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøv å reinstallere windows media player, eller installer en eldre version. MTP driverne er bundet til WMP Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg prøvde å finne en Windows media player som går til win7 (helt novise på MS nye OS) men fant kun WMP11 som var til Vista. Fikk beskjed da jeg skulle installere Zen Media explorer etc at jeg trengte WMP. Har på følelsen at jeg har oversett noe veldig enkelt her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er WMP 12 som er til windows 7. Den skal installeres automatisk. Hvis ikke googler du det bare så finner den sikkert en nedlastingslink til deg Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Finner ikke wmp 12 på maskinen (er en N utgave om det har noe å si?) og jeg finner heller ikke noe sted å laste den ned fra. *ser ut som jeg fant den! laster ned nå og ser hva som skjer! Endret 5. desember 2009 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Fant wmp12 og zen'n funker fint nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå