claes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har skaffet meg en Elite med 120GB HDD, men har en gammel 20GB med masse innhold jeg vil ha over, har fått fylt i skjema og alt det for å motta en slik Transfer kabel for å overføre, men den tar sikkert et par dager/uker før jeg får. Så det jeg lurer på er hvordan det er å bruke 20GB HDD'n i Eliten til jeg får kabelen? Jeg vet det går å bruke den, men jeg ser på Xbox.com så er lisensene til Arcade spilla mine etc. knyttet til den gamle konsollen og at jeg ETTER å ha overført fra 20GB->120GB så skal jeg også overføre lisene på siden. Kan jeg overføre disse lisene til den nye konsollen med en gang og bare bruke den 20GB HDD'n til jeg får kabelen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) ja, du kan bruke den, nei du trenger ikke å overfør lisenser. bare sett den på og bruk den. blir det noe tull, så bare download arcade spilla på nytt, det tar 2 sek pr spill. (hvis den har stått på en bannet konsoll, så virker det heller dårlig) og det tar mnder før du får den kabelen.... Endret 5. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tok vel litt over en måned før jeg fikk min, som kom for rundt 1 uke siden. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tok vel 3 uker før jeg fikk min.. Det enkleste er vel og få lånt seg et minnekort hvis du har muligheten til det Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg står faktisk i samme sitvasjon som trådstarter. Får meg en MW2-Xbox til jul med 250 Gb. Så har jeg en 60 Gb som jeg da tenker bruke på Mw2 boxen til jeg får tak i Transfer settet. Er det bare til og ta Recover Gamertag eller? Det viktiske er og få over min Xbox Live profil med Achievement osv.. Takker for svar Endret 7. desember 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Bare å flytte over den mindre harddisken på nye konsollen, flyttet lisensene til mine nedlasta ting over til den nye konsollen på Xbox.com. Nå venter jeg bare på kabelen, postet brevet idag Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Okay.. Men er man ikke nødt til og overføre/Registrere lisensen? Jeg har ikke tenkt til og bruke noen av mine nedlastningsfiler uansett. Så det jeg da lurer på om. Er det bare til og ta "recover gamertag". Og hvordan tar man Recover gamertag? Har noen en link om hvordan man gjør dette? Er ikke så flink med dette så.... Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Hvis du bare flytter over den gamle harddisken hvor du har profilen din lagret trenger du ikke ta recover gamertag, om du bruker den nye harddisken må du ta recover gamertag Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Eller du kan kjøpe en transferkabel og kopiere partisjon 3 (gamesaves og dlc) til pc og deretter over til nye hden. Koster 99 pluss frakt histen og pisten.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Okay.. Men er man ikke nødt til og overføre/Registrere lisensen? Jeg har ikke tenkt til og bruke noen av mine nedlastningsfiler uansett. Så det jeg da lurer på om. Er det bare til og ta "recover gamertag". Og hvordan tar man Recover gamertag? Har noen en link om hvordan man gjør dette? Er ikke så flink med dette så.... inne i xbox menyen på profil.... Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ok. Så det er bare til og trykke på den gamle harddisken og spille.. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå