Barry White Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei! I dag hadde jeg og kameratene mine en liten diskusjon som hva som er best av de to. Jeg er AMD fan, så jeg mener AMD. Men egentlig? Hva er best? Og på hvilke områder skårer eventuelt de to? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 forskjellene er vel marginale. hvem som scorer best kommer nesten an på hvor du henter testen fra. kun "teoretiske" forskjeller, som du tvilsomt merker i daglig-bruk.. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei! I dag hadde jeg og kameratene mine en liten diskusjon som hva som er best av de to. Jeg er AMD fan, så jeg mener AMD. Men egentlig? Hva er best? Og på hvilke områder skårer eventuelt de to? Å herreguuud!!! er det mulig.. dette er verre en: *"A er best!". *"nei. B er best! b står for best! og A står for aper!!", *"ja, hvis vi er aper, så står B for bananer, og da spiser vi dere!!" *"NEI!!" andre ord idiotisk og barnslig Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 et av argumentene klassekameraten min kom med var: Intel har jo mye mer mhz, og dessuten er det mye mer fremtidsrettet. og kjakan_mm: det var bare en helt vanlig diskusjon om hvilke områder de er best på, er du dopa? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei folkens, vær så snill..........det er i hvertfall 917 slike topics her fra før...... Lenke til kommentar
norway Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 omg , et gammelt tema? JA!!! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 foilltank: Gjør et søk på forumet, som du ser så gidder ikke engang folk å la seg provosere her... Dette har vært diskutert ihjel. Beat it. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Mhz er lagt fra alt, da det er ytelsen som teller. Fremtidsrettet? en prosessor er jo "gammel" før "fremtiden" kommer da Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 gi meg en dekkende link skrevet nylig da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg vedder denne tråden får leve i max 30min Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 AMD = Best! AMD eller Intel Intel vs. AMD - sjekk denne anmeldelsen! AMD den store stygge dyre ulven. End of discussion! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 nå er det bare å legge den ned Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei folkens, vær så snill..........det er i hvertfall 917 slike topics her fra før...... Den egentlige grunnen til at det er så mange AMD vs. Intel tråder er at alle trådene blir ødelagte av folk som syter over at de er lei emnet. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 du sier noe der... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 foilltank: jeg ser du har vært her en stund så du KAN ikke ha noen unnskyldnigner. Temaet er tatt opp uttrolig mange ganger før og det MÅ du ha fått med deg. Er det et tema som er stengt mest så er det nettopp AMD vs. Intel. SØK I FORUMET!!! Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Den egentlige grunnen til at det er så mange AMD vs. Intel tråder er at alle trådene blir ødelagte av folk som syter over at de er lei emnet.Meeeen hallo.. Tenke tenke tenke..? Nei.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei folkens, vær så snill..........det er i hvertfall 917 slike topics her fra før...... Den egentlige grunnen til at det er så mange AMD vs. Intel tråder er at alle trådene blir ødelagte av folk som syter over at de er lei emnet. og det er fordi det er minst 1000 av dem fra før. Forumet har en søke funsjon. For all del ikke bruk den. Den gir deg hvertfall ikke resultater på AMD vs. Intel Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Tråden er ødelagt av brukere som ikke kan 1 la den dø ut eller 2 svare seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg